Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن داوری افزود: اعطای این تسهیلات به ویژه در حاشیه شهر و روستاهای مشهد موجب رونق اشتغال خانوارها شده و قدرت معیشت آنها را بالا می‌برد، این موضوع موجب می شود زندگی خانوارهای روستایی در روستاها به صرفه شود و از مهاجرت آنها به مشهد و حاشیه آن جلوگیری کند.

وی همچنین بهترین حوزه تامین معیشت در مشهد را مقوله زیارت دانست و گفت: در این راستا ماندگاری زائر و زیارت گروهی در دستور کار متولیان زیارت در مشهد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مشهد خاطر نشان کرد: همچنین در نظر داریم از ظرفیت تسهیلات و اشتغالهای خانگی و تولید سوغات برای زائران استفاده کنیم.

داوری گفت: بنا داریم شیوه شاگرد- استادی را با همکاری فنی و حرفه ای در شهرستان تقویت نموده تا افراد متقاضی شغل به صورت گسترده تر در جریان حرفه‌آموزی قرار گیرند.

وی اظهار داشت: در حوزه صنعت بیش از شمار متقاضیان کار در شهرستان فرصت شغلی وجود دارد اما متقاضایان کار بیشتر شغلهای اداری و دفتری می خواهند و مایل به فعالیت در حوزه صنعت نیستند.

فرماندار مشهد پیش از این گفته بود: دستگاه های اجرایی برای ایجاد ۵۷ هزار اشتغال پایدار در این شهرستان در سال ۱۴۰۱ متعهد شده و در این خصوص باید برنامه ریزی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغالزایی خانگی حاشیه شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی استان با ظرفیت ۵ مگاوات احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در نشستی با بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نیروگاه‌های خورشیدی به مدد جویان بهزیستی، در جریان آخرین وضعیت پرداخت این تسهیلات قرار گرفت.

وی افزود: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی با ظرفیت ۵ مگاوات و در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردمی به زودی به بهره‌بردای خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: این نیروگاه با مشارکت هزار نفر از مددجویان و معلولان ذهنی و حرکتی استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 751276

دیگر خبرها

  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)