Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:18:37 GMT

نشست ملی پرده‌خوانی زنان عاشورایی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۸۴۷۹

نشست ملی پرده‌خوانی زنان عاشورایی برگزار می‌شود

فاطمه گنجی دبیر اجرایی طرح تعامل هنر و هیئت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: با هدف بهره‌گیری هنر در تبلیغ اسلام، خاصه واقعه کربلا و معرفی مؤثر الگوی رفتاری زنان عاشورایی و با توجه به قدمت فرهنگی - هنری استان اصفهان در عرصه هنر پرده‌خوانی و حضور اساتید برجسته این حوزه در اصفهان، امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری اداره کل استان اصفهان، نشست ملی پرده‌خوانی ویژه جامعه بانوان مبلّغ و مداح را روزهای هشتم و نهم شهریورماه در محل بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی اصفهان برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نشست به صورت کارگاهی و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی، کمیته بانوان ستاد اربعین و بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی به مدت دو روز از ساعت ۸ تا ۱۷ با حضور ۱۲۰ نفر از بانوان مبلّغ و علاقه مند به هنر پرده‌خوانی در راستای تبیین جنبه‌های جهاد تبیین به منظور فراهم شدن جریان تبلیغی در زائران به عنوان سفیران اربعین و توان‌افزایی و هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود در حوزه تبلیغ برگزار می‌شود.

گنجی اظهار داشت: در پایان این دوره ضمن تهیه بانک اطلاعاتی، به شرکت‌کنندگان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی گواهینامه آموزشی اعطا می‌شود.

گفتنی است پرده‌خوانی یکی از هنرهای نمایشی پیرامون شرح حال و سیره اولیا دین است که بر اساس تصاویر منقوش بر پرده‌های بزرگ اجرا می‌شود.

کد خبر 5576445

منبع: مهر

کلیدواژه: پرده خوانی سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان اصفهان کمیته بانوان هفته دولت بوشهر کرمانشاه اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 افتتاح طرح عمرانی خطبه های نماز جمعه گرگان قزوین دولت سیزدهم آمار کرونا اردبیل گناوه پرده خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر ستاد انتخابات خوزستان در گفتگو با خبر ۱۰:۴۵  شبکه خوزستان گفت: از بامداد امروز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان آغاز شد.

حجت الله دهدشت افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس دراستان خوزستان در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:تبلیغات نامزد‌های انتخابات تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ٢۰ اردیبهشت ادامه دارد.

 مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر