Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی کوهبنان با حضور ائمه جمعه کوهبنان و بخش طغرالجرد، سرپرست فرمانداری کوهبنان، فرمانده انتظامی استان کرمان و هیئت همراه، اعضای شورای اداری و تامین، اعضای شورای شهر، رّیس دفتر نماینده مردم در مجلس، خانواده معزز شهیدان در مجتمع فرهنگی و هنری امام حسین (ع) اداره فرهنگ‌و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ابتدای این مراسم صمدالله ترابی گفت: حدود چهار سال در شهرستان ولایت مدار، خونگرم و‌میهمان نواز، کوهبنان بودم که رفتار شایسته مردم کوهبنان الگوی خدمت من در سایر شهرستان‌ها خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: با فرمانده سپاه همانند یک برادر بودیم که این مهم باعث ارتقای امنیت، آرامش و آسایش مردم شهرستان کوهبنان شد.

فرمانده انتظامی کوهبنان بیان داشت: با عنایت ویژه امام جمعه کوهبنان کار‌های فرهنگی خوبی طی چند سال گذشته انجام شد لذا کاهش جرائم را شاهد بودیم لذا امروز کوهبنان یکی از شهرستان‌های امن استان کرمان است.

وی ادامه داد: جا دارد شهرداران و دهیاران با فراهم نمودن بستر پویش تصویری زمینه امنیت بیشتر شهرستان را رقم بزنند در حالی که کوهبنان در نصب دوربین پیشتاز بوده است.

ترابی بیان داشت: نیرو‌های انتظامی کوهبنان نیرو‌هایی قدر، جوان و ارزشی هستند که در راستای برقراری آرامش مردم گام بر می‌دارند.

در ادامه حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان گفت: جلسه تکریم از یک برادر بسیجی و محترم است ایشان برادر شهید هست که رابطه خوبی با سپاه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان داشت.

وی ادامه داد: فرمانده جدید انتظامی کوهبنان هم انسانی بسیجی و مخلص هست که امیدواریم با همکاری سپاه بتوانند کار‌های خوبی انجام دهند.

امام جمعه کوهبنان افزود: مردم شهرستان زرند پا به رکاب، نجیب و انقلابی هستند انشاالله سرهنگ‌ترابی بتواند در این شهرستان منشا خیر و خدمت باشد.

در ادامه مجید توکلی سرپرست فرمانداری کوهبنان با گرامی داشت یاد و خاطره سردار دل‌ها و شهیدان دولت گفت: سرهنگ ترابی انسانی وارسته، پا به کار، محبوب و مردمی بود و با استناد به وصیت نامه شهیدان به مردم خدمت می‌کرد.

وی ادامه داد: دانستن قوانین و رعایت آن، مسلط بودن به آمار و اطلاعات شهرستان، تسلط به فرهنگ منطقه، رصد فضای مجازی از عوامل موفقیت یک مدیر هستند.

توکلی ابراز داشت: اجتناب از درگیری‌های سیاسی و داشتن سعه صدر از جمله ویژگی‌هایی است که باعث موفقیت یک مدیر مردمی می‌شود.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری گفت: نیرو‌های نظامی و انتظامی به حقیقت مجاهدان فی سبیل الله هستند که با تمام وجود در راستای امنیت و آرامش مردم گام بر می‌دارند.

سرپرست فرمانداری کوهبنان افزود: بهترین شیوه تربیتی شیوه مقتدرانه همان محبت همراه با اقتدار است که سرهنگ ترابی این ویژگی مهم را داشت لذا همه‌ی مردم کوهبنان ایشان را دوست دارند.

وی خاطر نشان کرد: در موضوع بحران‌های منطقه از جمله زلزله و سیل فرمانده انتظامی کوهبنان در میدان خدمت حضوری جهادی و فعال داشت.

در ادامه سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار دل‌ها، شهیدان و امام شهیدان همچنین آرزوی سربلندی برای مقام معظم رهبری گفت: در ایام سوگواری و اسارت اهل بیت قرار داریم و در آستانه اربعین حسینی هستیم انشاالله توفیق بهره گیری از این رزمایش بزرگ اسلامی را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: همایش اربعین که بزرگترین همایش و راهپیمایی عظیم است نقش مهمی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و بدخواهان که در فضا‌های رسانه‌ای تهدید می‌کنند دارد.

ناظری بیان داست: با راهپیمایی اربعین تمام توطئه‌ها را خنثی شده می‌بینیم در حالی که دشمنان توطئه‌های متعددی را برنامه ریزی می‌کنند، اما همه ساله رزمایش اربعین توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

وی ابراز داشت: در اربعین حرکت مردمی با همکاری دولت‌ها در حال انجام است که نیروی‌های نظامی و انتظامی در حوزه تامین امنیت زائرین نقش آفرین هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در حوزه‌های ترافیک ماموریت‌های خاصی داریم در حالی که زوار افغانستان و پاکستان محور‌های کرمان برای پیاده روی اربعین را انتخاب و زائر قبر سردار دل‌ها هستند.

وی ادامه داد: راهپیمایی جاماندگان هم در سطح اماکن مذهبی و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود که امیدواریم توفیق همراهی با این عشاق را داشته باشیم.

ناظری گفت: شهرستان کوهبنان سابقه فرهنگی قوی دارد لذا کار کرد پلیس و مسئولین در خدمت رسانی به مردم این خطه باید از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تودیع و معارفه نیروی انتظامی انتظامی کوهبنان فرمانده انتظامی جمعه کوهبنان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد در خصوص ایجاد درگیری در یکی از ورزشگاه‌های این شهرستان گفت: پلیس مانع درگیری و هرج و مرج در ورزشگاه شده و به وظیفه قانونی خود عمل کرده است. 

مهدی جوکار  ۱۰ اردیبهشت در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه‌های شهرستان فیروز آباد گفت: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شدند و او را مورد ضرب وشتم قرار دادند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آن‌ها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار ( اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر کردند.

جوکار در پایان گفت: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد