Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@12:45:07 GMT

لیست هتل های ارزان اصفهان!

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۸۶۰۲

لیست هتل های ارزان اصفهان!

همین موضوع هم باعث شده تا گردشگران زیادی قصد سفر به این شهر داشته باشند. البته دغدغه هزینه‌های اقامت باعث می‌شود بسیاری از آن‌ها پشیمان شوند. راهکار ما برای چنین افرادی انتخاب از بین هتل‌های ارزان‌قیمت خواهد بود. ممکن است برای شما هم سؤال باشد که کدام هتل اصفهان قیمت کم‌تر و کیفیت مناسبی دارد؟

کدام هتل‌ اصفهان قیمت ارزان‌تری دارد؟

بی‌شک در شهری همچون اصفهان، تعداد زیادی هتل از جمله هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..  با درجه‌های کیفی مختلف پیدا می‌کنید. هتل‌های معروف و نام‌آشنا تعدادشان چندان زیاد نیست، اما در نقطه مقابل به لیستی بلندبالا از هتل‌های سه ستاره یا چهارستاره می‌رسید.

برخی از این هتل‌ها خدمات خوب و قیمت مقرون‌به‌صرفه دارند و برخی دیگر هم ممکن است باعث خراب‌شدن تجربه شما از سفر به اصفهان شوند. به همین منظور است که باید پیش از رزرو اتاق، هتل‌های ارزان‌قیمت اصفهان را بشناسید.

هتل طلوع خورشید اصفهان

نزدیک به مسجد جامع، میدان عتیق و کاخ چهل‌ستون اصفهان، هتل طلوع خورشید میزبان گردشگرانی است که قصد گشت‌وگذار در بافت تاریخی این شهر را دارند.

هتل ملک

در مرکز شهر اصفهان، هتلی با خدمات حرفه‌ای اما قیمت مقرون‌به‌صرفه واقع شده است. این هتل در خیابان هست بهشت غربی واقع شده و دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های گردشگری مرکز شهر دارد.

هتل جلفا

این هتل از سال 1354 تا به امروز یکی از بهترین هتل‌های دوستاره اصفهان بوده است. موقعیت مکانی این هتل جنب کلیسای 400 وانک است که یکی از جاذبه‌های گردشگری اصفهان به شمار می‌رود.

هتل طوطیا

این هتل در دوطبقه و 36 اتاق شروع به کارکرد. موقعیت مکانی آن در خیابان مسجد سید و مرکز شهر اصفهان است که دسترسی خوبی به آثار تاریخی و سی و سه پل دارد.

هتل جمشید

یکی دیگر از هتل‌های ارزان اما باکیفیت در اصفهان که کیفیت خدمات بسیار خوبی دارد. این هتل از سال 1390 تا به امروز درحال‌خدمت رسانی به میهمانان در خیابان چهارباغ پایین است.

هتل پارس

یکی از هتل‌های باسابقه اما باکیفیت اصفهان که از سال 1377 شروع به فعالیت کرده است. البته سال 1394 به طور کامل بازسازی شد تا با درجه کیفی بهتری خدمت‌رسانی کند. موقعیت مکانی این هتل هم خیابان چهارباغ عباسی و مقابل خیابان آمادگاه است.

برای انتخاب یک هتل ارزان به چه نکاتی توجه کنیم؟

علاوه بر هتل‌هایی که مورد بررسی قرار گرفتند، تعداد زیادی هتل‌های ارزان‌تر هم وجود دارند که در ادامه چند مورد را مشاهده می‌کنید:

هتل همام هتل صبا هتل جام فیروزه هتل‌آپارتمان حکیم هتل نگین جی هتل ماهان هتل آزادی

تا اینجا در مورد چند هتل که قیمت مقرون‌به‌صرفه و کیفیت مناسب دارند، صحبت کردیم؛ اما چه نکاتی را باید برای انتخاب یکی از آن‌ها موردتوجه قرار دهیم که تجربه بهتری از سفر به اصفهان داشته باشیم؟

فاصله تا مراکز گردشگری

اصفهان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای گردشگری ایران، ممکن است برای مسافران کمی سردرگم کننده به نظر برسد. در نقاط مختلفی از این شهر آثار تاریخی، مراکز تفریحی و جاذبه‌های دیگری وجود دارند که بهتر است در سفرهای خود آن‌ها را بازدید کنید. لازمه این که در کوتاه‌ترین زمان بتوانید بیش‌تر این جاذبه‌های گردشگری اصفهان را ببینید، انتخاب هتل در موقعیت مکانی مناسب است.

از طرفی نزدیک بودن هتل اصفهان به مراکز گردشگری می‌تواند در هزینه‌های رفت‌وآمد صرفه‌جویی زیادی برای شما ایجاد کند.

کیفیت سرویس‌دهی

اهمیت زیادی دارد که پیش از اقامت در یک هتل از نحوه سرویس‌دهی و خدماتشان آگاهی داشته باشید. هیچ‌گاه بدون اطلاع از این موضوع اتاقی را رزرو نکنید. بسیاری از هتل‌های ارزان با این‌که قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند، خدمات بسیار خوبی به میهمانان ارائه می‌دهند. اما در این میان برخی از افراد سودجو هم وجود دارند که به‌واسطه کم‌کردن خدمات و کیفیت اقامت شما، هزینه را کاهش داده‌اند. برای این که تجربه خوبی از هتل اصفهان داشته باشید، بهتر است در انتخاب محل اقامت دقت بیش‌تری داشته باشید.

کد خبر 701613

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت مقرون به صرفه هتل های ارزان موقعیت مکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746288

دیگر خبرها

  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • قیمت محصولات ایرانخودرو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین محصول ایرانخودرو؛ ۶۵۰ میلیون
  • قدرتنمایی بزرگترین عضو خانواده تیگو در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ /عکس
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول