Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل و مسئول بازی های آسیایی شورای المپیک آسیا از امکانات کمپ تیم های ملی کشتی بازدید کرد.

حیدر فرمان مدیرکل و مسئول بازی های آسیایی شورای المپیک آسیا به همراه عبدالهای یکی دیگر از مدیران این شورا، ظهر امروز در محل فدراسیون کشتی و کمپ تیم های ملی شهید حاج قاسم سلیمانی حضور یافت و با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، حضور این دو نماینده شورای المپیک آسیا در کمپ تیم های ملی کشتی، پس از آن اتفاق افتاد که در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک شاهد صحبت های قاطع علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی بودند و به سبب آشنایی قبلی که با وی داشتند، تصمیم گرفتند که از مجموعه امکانات کشتی کشور بازدید داشته باشند.

بر این اساس حیدر فرمان و عبدالهادی ظهر امروز در کمپ تیم های ملی کشتی حضور یافتند و طی بازدیدی که از این کمپ داشتند عنوان کردند که چنین امکاناتی و همچنین مرکز تمرینی را در دنیا و در هیچ رشته ای ندیده ایم.

پس از صبحت های انجام شده میان علیرضا دبیر و نمایندگان شورای المپیک آسیا، مقرر شد تا کمک های از سوی شورای المپیک آسیا به کشتی ایران شود و در مقابل نیز فدراسیون کشتی نیز کمک هایی را به کشتی آسیا داشته باشد.

دکتر نصراله سجادی از مدیران باسابقه و مطرح ورزش کشور نیز در این بازدید حضور داشت.

اخبار داغ 

حادثه خانگی، علت کبودی زیر چشم خوان لاپورتا ماجرای دزدیده شدن لباس‌ های شهرداری همدان! 6 گل و 6 پاس گل در 4 بازی؛ شروع خیره کننده نیمار در فصل جدید لیگ1 فرانسه اقدام عجیب سرپرست فدراسیون فوتبال چند ساعت تا انتخابات

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمپ تیم های ملی کشتی شورای المپیک آسیا فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد

به گزارش فرارو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست