Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه «سینما هویت» در هفته جدید با موضوع صنعت گیم روی آنتن شبکه امید رفته است.

این برنامه امروز دوشنبه هفتم شهریور ماه با پخش فیلم انیمیشن «جاسوسان نامحسوس» روی آنتن می‌رود که محصول سال ۲۰۱۹ است.

این قسمت از برنامه با اجرای عرفان بی طرف و کارشناسی مرتضی جمشیدی تولید و پخش می‌شود و به بحث درباره آینده بازی‌های کامپیوتری می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سینما هویت» به تهیه‌کنندگی پیمان خزلی هر هفته شنبه تا چهارشنبه روی آنتن می‌رود و با پخش یک فیلم درباره نوجوان اولین برنامه‌ای است که در تلویزیون به صورت تخصصی و حرفه‌ای به نقد سینمای نوجوان می‌پردازد.

فاطمه تقوا و عرفان بیطرف مجریان برنامه هستند و سردبیری آن را فرزانه کریمیان بر عهده دارد.

کد خبر 5576456 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه سینما هویت شبکه امید معرفی بازی رایانه ای تئاتر ایران فیلم کوتاه فیلم سینمایی هنرمندان تئاتر کارگردان تئاتر تئاتر شهر برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان بازیگر تئاتر محرم 1401 تماشاخانه ایرانشهر سالن اصلی تئاتر شهر موسیقی ایرانی اسکار خارجی زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از امشب، جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه راهی آنتن شبکه نمایش می‌شود.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از امشب جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.   در این برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی، محمدرضا نصراللهی (استاد دانشگاه) و مرتضی علیزاده (کارگردان فیلم «بیبدن») به بررسی موضوع سینمای‌جنایی می‌پردازد.    همچنین میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق به فیلم «بیبدن» و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمیدرضا قادری و آرش خوشخو به فیلم سینمایی «Dune 2» خواهد پرداخت.   سری جدید برنامه «هفت» قرار بود از جمعه هفته گذشته روی آنتن شبکه نمایش برود که به دلیل مشکل فنی پخش این برنامه سینمایی به این هفته موکول شد و از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • ژابی آلونسو: برای جشن گرفتن زود است؛ رم می‌تواند کامبک بزند
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر