Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پل پوگبا به کاراگاهان اطلاع داده است که برادر بزرگ‌ترش ماتیاس، جزو گروه خلافکارانی بوده است که در صدد بودند 13 میلیون یورو از او باج‌گیری کنند. 
به گزارش آریا، ماجرا روز شنبه و در شبکه‌های اجتماعی رسانه‌ای شد؛ جایی که ماتیاس پوگبا گفت که به زودی خبرهای جذابی را در مورد برادرش پل، رافائلا پیمنتا (مدیر برنامه‌اش) و کیلیان ام باپه منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن پس گروه وکلای هافبک یوونتوس، شکایتی را علیه ماتیاس تنظیم کرده‌اند. برادر بزرگ‌تر پل اما مدعی است که هافبک پیشین منچستریونایتد به مقامات ایتالیایی دروغ گفته است و رسانه‌ها هم در تلاش هستند تا واقعیت را طور دیگری جلوه دهند.
پل در جریان گفتگو با پلیس گفته است که دوستان دوران کودکی او به همراه دو مرد مسلح به سلاح سنگین که چهره خود را پوشانده بودند، در پاریس او را به دام خود انداختند. گروه خلافکاران از او 13 میلیون یورو درخواست کردند و پل مدعی است که برادرش ماتیاس هم جزو آن‌ها بوده است. قهرمان جام جهانی 2018 می‌گوید علاوه بر تهدیدهای صورت گرفته، گروه مهاجم قصد اخاذی از او را داشته است. ظاهرا پس از آن روز، پوگبا چندین بار دیگر هم تهدید شده است؛ از جمله یک مرتبه در کمپ تمرینی یوونتوس. پل می‌گوید در آن واقعه برادرش ماتیاس را هم در بین مضنون‌ها شناسایی کرده است. 
بین تاریخ 25 تا 29 مارس و زمانی که تیم ملی فرانسه در دو بازی دوستانه میزبان ساحل عاج و آفریقای جنوبی بود، پل پوگبا از این فرصت استفاده کرد تا به دیدار خانواده‌اش برود. او مدعی است که دوستان قدیمی‌اش در آن بازه او را به ساختمانی در پاریس منتقل کردند. او می‌گوید از سوی دوستانش به دلیل عدم حمایت مالی از آن‌ها از زمان تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای سرزنش شده است. در بین آن افراد، دو مرد مسلح خواستار پرداخت 13 میلیون یورو بابت «خدمات ارائه شده» شدند و مدعی بودند که به مدت 13 سال از پل حفاظت کرده‌اند. 
 پوگبا تاکید کرده است که این افراد را بارها، از جمله آوریل گذشته در منچستر و سپس در ماه جولای در کمپ تمرینی یوونتوس در تورین دیده است. در ملاقات درون تورین بود که او برادرش ماتیاس را که رابطه چندان خوبی با او ندارد، در بین خلافکاران شناسایی کرد. پس از آن واقعه، پوگبا ماجرا را با وکلای باشگاه در میان گذاشت و آن‌ها هم تصمیم گرفتند پلیس را از این ماجرا مطلع سازند. 
پوگبا در طول جلسات برای بازپرسان اداره مرکزی پلیس قضایی توضیح داد که همیشه رابطه نزدیکش را با دوستان دوران کودکی خود حفظ کرده است و هرگز در زمان نیاز، آن‌ها را از حمایت‌های مالی خود محروم نکرده است؛ البته تا ژانویه گذشته که یکی از دوستانش را از خانه‌اش در منچستر بیرون انداخت، چرا که او بدون اجازه و با استفاده از کارت اعتباری پوگبا، 200 هزار یورو را به سرقت برده بود.
بازپرسان دریافته‌اند که نام کیلیان ام باپه صرفا برای وارد کردن فشار بیشتر به پل پوگبا برای تن دادن به خواسته خلافکاران به میان آمده است. آن‌ها قصد داشتند با انتشار پیام‌های جعلی همچون تلاش پوگبا برای طلسم کردن ام باپه به کمک یک جادوگر نزدیک به خانواده‌اش، وجهه این بازیکن را خراب کنند. گفتنی است که اکیپ در گزارشی تایید کرده است که پل و ماتیاس پوگبا تا ماه مارس مشکلی با یکدیگر نداشتند. 
پل پوگبا پس از بازگشت به یوونتوس در انتظار یک شروع تازه بود اما مصدومیت سنگین مینیسک و حواشی پیش‌آمده ممکن است باعث شود هواداران یووه حالاحالاها برای بازگشت این هافبک 29 ساله به اوج منتظر بمانند. روز گذشته خبر رسید ماتیاس پوگبا، برادر 32 ساله هافبک تیم ملی فرانسه چند ماهی است که با او مشکل خورده و قرار است علیه او یک افشاگری بزرگ انجام دهد. ماجرا از این قرار است که ماتیاس، برادرش را متهم کرده جادوگر استخدام کرده تا کیلیان ام باپه را طلسم کند!
پل پوگبا علیه ماتیاس پوگبا شکایتی تنظیم کرده و در گفت‌وگو با پلیس گفته دوستان دوران کودکی او به همراه دو مرد مسلح به سلاح سنگین که چهره خود را پوشانده بودند، در پاریس او را به دام خود انداختند. گروه خلافکاران از او 13 میلیون یورو درخواست کردند و پل مدعی است که برادرش ماتیاس هم جزو آن‌ها بوده است.
در پی شکایت پل پوگبا، ماتیاس پوگبا در دفاع از خودش یک بیانیه را در توییتر منتشر کرد:
هاهاهاها، چیزی که انتظارش را می‌کشیدم اتفاق افتاد. برادر کوچک من [پل پوگبا] بالاخره تصمیم گرفت چهره واقعی‌اش را نشان دهد. از آن‌جایی که او به پلیس گزارش دروغ داد، شما نمی‌توانید مرا سرزنش کنید. پل، تو می‌خواستی مرا به دروغ خفه کنی و به زندان بفرستی. حالا تردیدهای من درست از آب درآمده است. من خلاف تو حقیقت‌ها را می‌گویم. به راحتی می‌توانم ادعاهای خودم و دروغ‌های تو را اثبات کنم. دوباره به تو می‌گویم برادر؛ فریب دادن آدم‌ها کار خوبی نیست. مسئله پول نیست. تو مرا به دردسر انداختی و نزدیک بود به‌خاطرت بمیرم. حین فرار خودت از مهلکه، مرا جا گذاشتی و حالا می‌خواهی نقش بی‌گناه‌ها را بازی کنی. وقتی همه حرف‌ها زده شود، مردم می‌فهمند هیچ کس بزدل‌تر، خائن‌تر و ریاکارتر از تو روی کره زمین نیست. کیلیان، تو هم ببین. من هیچ کاری علیه تو نکرده‌ام و حرف‌های من به صلاح تو بود. اصلا خوب نیست که کنارت یک خائن و ریاکار داشته باشی که به اصطلاح مسلمان است اما به جادوگری اعتقاد دارد!

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پوگبا ماتیاس پوگبا ماتیاس پوگبا میلیون یورو پل پوگبا ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از امشب باید روبرت لواندوفسکی را یکی از مدعیان کسب جایزه پی‌چی‌چی بدانید. او که ۱۳ گله بود و در رده نهم برترین گلزنان لالیگا قرار داشت، با هت‌تریک امشب به رتبه چهارم رسید.

ستاره لهستانی در هفته‌های اخیر به دلیل عملکرد ضعیف بارسا در خط حمله با انتقادات زیادی روبرو شده بود اما امشب با به ثمر رساندن ۳ گل و تبدیل شدن به نقش اول کامبک عالی بارسلونا، به روزهای خوبش برگردد.

او در نیمه اول بازی امشب چند موقعیت مناسب داشت اما در یک مرحله دروازه‌بان و در دو مرحله مدافعان حریف مانع او شدند. نیمه دوم اما متعلق به او بود.

در دقیقه ۴۹ و در حالی‌که بازی با نتیجه ۲-۱ به سود والنسیا در جریان بود، سانتر فوق‌العاده ایلکای گوندوگان از روی نقطه کرنر با جایگیری و ضربه سر عالی لوا وارد دروازه شد تا بازی مساوی شود.

سپس در لحظاتی که والنسیا به خوبی دفاع می‌کرد و بازی گره خورده بود، باز هم تک‌تیرانداز لهستانی به کمک بارسا آمد. یک ارسال زیبای دیگر از گوندوگان با ضربه سر آرائوخو به مقابل دروازه رفت و در آنجا لوا توپ را به تور چسباند.

در دقیقه ۳+۹۰، خطا برای بارسلونا پشت محوطه جریمه و بهترین فرصت برای ثبت هت‌تریک. لوا و فران تورس پشت توپ بودند اما از همان ثانیه‌های ابتدایی مشخص بود که زننده ضربه لوا است. او توپ را به شکلی فوق‌العاده از روی دفاع عبور داد و توانست برای بار سوم به گل برسد تا بازی امشب را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

ستاره ۳۵ ساله با ثبت اولین هت‌تریک فصلش حالا در جدول بهترین گلزنان لالیگا ۱۶ گله شده و در رتبه چهارم قرار گرفته است. او برای رسیدن به جایزه پی‌چی‌چی باید الکساندر سورلوث، ستاره ویارئال، و جود بلینگام با ۱۷ و آرتم دووبیک، مهاجم خیرونا، با ۱۹ گل را شکست دهد.

دیگر خبرها

  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب / عکس و فیلم
  • (ویدئو) تصاویر حیرت‌انگیز از لحظه تولد بچه دلفین
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • گل ماتیاس اولیورا به رم (ناپولی 1-1 آاس رم)
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • لگدمال شدن آزادی در کشور‌های مدعی حقوق بشر