Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در حاشیه این دوره آموزشی به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره آموزشی ۸۰ نفر از مدیران و استادان نشستهای قرآنی مشهد شرکت کرده اند که آموزشهای لازم را به مدت ۲ روز زیر نظر استادان "سید جواد فاطمی، حاج مهدی حسنی، سعید بیژنی، دکتر مرتضی روحانی و موحدی نژاد" فرا می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید صمدی  افزود: در این کارگاه، آموزشهایی از جمله مدیریت نشستهای قرآنی، روانشناسی جذب ارتباط، سواد رسانه ای و فضای مجازی به شرکت کنندگان ارایه می شود و مدیران و اساتید نشستهای قرآنی به بیان تجربه‌های خود در این زمینه می پردازند.

وی اظهار داشت: کارگاه آموزشی مزبور به همت معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی و با همکاری جامعه قاریان قرآن مشهد مقدسدر حال برگزاری است و تحقق اهدافی از جمله ارتقای سطح علمی مدیران و استادان نشستهای قرآنی، ایجاد ارتباط و گفتمان بین استادان، هم افزایی روش های تدریس استادان در نشستهای سنتی و محلی و پایگاه های قرآنی مساجد دنبال می شود.

سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: کارگاه آموزشی ویژه مدیران و استادان نشستهای قرآنی از این پس به صورت ماهانه در مشهد برگزار می شود که از حضور استادان مختلف و برتر در مشهد،تهران و دیگر استانها برای تدریس دعوت به عمل خواهد آمد تا موضوعات مختلف به صورت تخصصی در این کارگاه ها بیان شود.

نخستین دوره از کارگاه آموزشی ویژه مدیران و استادان نشستهای قرآنی فردا، سه‌شنبه به کار خود پایان می‌دهد.

برچسب‌ها مشهد معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرآن کریم مشهد معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرآن کریم فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریف مجیدیان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: آموزگاران در این کارگاه‌های آموزشی، روش‌های تدریس روخوانی و روان خوانی، و تدریس مبانی قرآن را فرا گرفتند.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری کارگاه‌های توانمند سازی، تقویت شایستگی‌های حرفه‌ای و اعتقادی آموزگاران مدارس ابتدایی شاهد در درس قرآن، است.

مجیدیان افزود: در این کارگاه‌ها معلمان باروش‌های نوین تدریس قرآن، در بخش‌های روان خوانی و روخوانی دو مدرس برجسته قرآنی آشنا شدند.

وی تصریح کرد: در این کارگاه‌های آموزشی ۴۶ نفر از شهرستان کهگیلویه شهر دهدشت، ۳۹ نفر از شهر یاسوج و ۲۷ نفر نیز از شهرستان گچساران حضور داشتند.

مجیدیان با بیان اینکه فعالیت‌های تعلیم و تربیت باید به ایثارگری ختم شود، گفت: این کارگاه‌های آموزشی به منظور بررسی شیوه‌های نوین تدریس، چگونگی تکالیف مهارت محور و توانمندسازی آموزگاران دوره‌های ابتدایی برگزار شد و می‌تواند تأثیر به سزایی در روش تدریس آموزگاران و فرایند یاد دهی و یادگیری مطالب درسی دانش آموزان داشته باشد.

وی افزود: در فرایندهای آموزشی، پرورشی و تربیتی دانش آموزان به این بخش باید توجه ویژه و وافر داشت.

کد خبر 6091095

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد