Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سالارکیا گفت: در تهران مراکز متعدد مهارت‌آموزی راه‌اندازی شده است که در این راستا با بسیج اصناف و اتاق بازرگانی تهران هماهنگی کرده‌ایم تا بتوانیم اشتغال خارج از دوران خدمت را برای سربازان وظیفه تسهیل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرکز مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی سردار شهید «حسین اسداللهی» سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، امروز (دوشنبه) با حضور سردار «موسی کمالی» مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار سرتیپ «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) و سردار «داود روشنی» مسئول قرارگاه مهارت‌آموزی نیروی انسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ «علیرضا سالارکیا» معاون اجرایی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، در مراسم افتتاحیه این مرکز، با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه مهارت‌آموزی در سپاه تهران بزرگ اظهار داشت: در تهران مراکز متعدد مهارت‌آموزی راه‌اندازی شده است که در این راستا با بسیج اصناف و اتاق بازرگانی تهران هماهنگی کرده‌ایم تا بتوانیم اشتغال خارج از دوران خدمت را برای سربازان وظیفه تسهیل کنیم.

سالارکیا افزود: همچنین در راستای وام‌های اشتغال‌زایی که بعد از اتمام خدمت به سربازان وظیفه اعطا می‌شود نیز با استانداری تهران رایزنی‌های لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مرکز مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی شهید حسین اسداللهی سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ که امروز افتتاح شد، در قالب ۱۲ کلاس و ۲۵ رشته آموزشی فعالیت خود را آغاز می‌کند و یکی از ویژگی‌های این مرکز، این است که در آن برای سربازان وظیفه‌ای که از شهرستان اعزام شده در تهران خدمت می‌کنند، فضای مناسبی اعم از تخت‌خواب، آسایشگاه و سالن غذاخوری پیش‌بینی شده است.

معاون اجرایی فرمانده سپاه تهران بزرگ، با بیان اینکه براساس تدابیر اندیشیده شده، تمام جوانان در بدو ورود به خدمت وظیفه عمومی باید در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت کنند، گفت: ابتدا علاقه‌مندی سربازان وظیفه سنجیده می‌شود و علاوه‌ بر این‌که آن‌ها دوره‌های عقیدتی و مهارت‌های پنج‌گانه را طی می‌کنند، دوره‌های کوتاه‌مدت فنی و حرفه‌ای را نیز می‌گذرانند.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه حضرت محمد رسول الله سربازان وظیفه برای سربازان مهارت آموزی راه اندازی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، پرتاب یک نارنجک در مصاف با تراکتور و اجرای حکم تعلیقی کمیته انضباطی باعث شد که امشب، سکوهای استادیوم سردار آزادگان قزوین، سکوتی ممتد را تجربه کند. استادیومی که در فصل جاری و با حضور شمس‌آذر در لیگ برتر، به کابوس تیم‌های مهمان تبدیل شده بود، امشب در سکوت فرو رفته بود. اما عدم حضور هواداران این تیم موجب غیبت سرباز وظیفه‌هایی که همیشه مهمان استادیوم‌های فوتبال هستند؛ نشد. فسفری پوشانی که در زمستان و تابستان، در روزهای شلوغ و خلوت و حتی در سکوت سرد استادیوم خالی از تماشاگر، مهمان همیشگی فوتبال هستند.

تفاوتی ندارد که یک مسابقه چه میزان اهمیت داشته باشد؛ سرباز وظیفه چاره‌ای جز پشت کردن به مستطیل سبز ندارد. او در تمام 90 یا 120 دقیقه، یک وظیفه مشخص دارد؛ کنترل تماشاگران و اتفاقاتی که در حاشیه چمن سبز رنگ رخ می‌دهد، اصلی‌ترین وظیفه اوست و در این شرایط تماشای حساس‌ترین مسابقات فصل هم از اولویت خارج است.

اما امشب، این سربازان شکار دوربین امیر گلریز، عکاس تیم شمس‌آذر قزوین شده‌اند؛ محرومیت تماشاگران قزوینی از حضور در استادیوم باعث شده که این‌بار بر خلاف همیشه، این فسفری پوش‌ها به ساق پای بازیکنان چشم بدوزند و تنها تماشاگران نخستین مسابقه هفته بیست و پنجم باشند.

عکس‌ها: امیر گلریز

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی