Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین ماجرای حضور سینا اسد بیگی در پرسپولیس، از ابتدا مورد اعتراض ذوب آهن قرار گرفت و این باشگاه اصفهانی با غیرقانونی دانستن انتقال بازیکن، شکایت خود را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

پس از این اتفاق و برگزاری هفته اول لیگ برتر، اسدبیگی در دو بازی بعدی مقابل فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک به میدان رفت تا اینطور به نظر برسد که مشکلی بابت حضورش در پرسپولیس وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینحال دو باشگاه فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک با طرح شکایات مجزا، نسبت به حضور این بازیکن اعتراض خودشان را به سازمان لیگ ارائه و خواستار ۳ بر صفر شده نتیجه بازی با قرمزهای تهران شدند.

در حال حاضر پرونده اسدبیگی در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در حال بررسی است. این پرونده بر اساس شکایت ذوب آهن باز شده و هنوز پرونده دو باشگاه فولاد و آلومینیوم در کمیته وضعیت مورد بررسی قرار نگرفته است.

به نظر می‌رسد در صورت پیروزی ذوب‌آهن در این ماجرا، شکایت فولاد و آلومینیوم نیز به سرانجام می‌رسد و بازی‌های برگزار شده پرسپولیس تاکنون، ۳ بر صفر خواهند شد. بنابراین ممکن است پرسپولیس نیز با کسر امتیازِ چند بازی، به سرنوشتی مشابه گل گهر سیرجان دچار شود.

کد خبر 701623 منبع: فارس برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم

به گزارش ورزش سه، مهدی لیموچی که در دقیقه ۸۶ دیدار آلومینیوم و پرسپولیس، گل اول را برای اراکی‌ها به ثمر رساند تا زمینه‌ساز تساوی بازی در وقت‌های قانونی باشد، پس از پایان مسابقه گفت: جا دارد از همه هواداران عزیزمان تشکر کنم که تا آخرین لحظه ما را تنها نگذاشتند. با وجود اینکه دو بار عقب افتادیم، توانستیم به بازی برگردیم و این را مدیون این هواداران و زحمت بچه‌ها و کادرفنی هستیم.

او در خصوص گلزنی‌اش در این باز اظهار داشت: اینکه من گل زدم، حاصل زحمت بچه‌هاست. من توانستم مقدمه آن کامبک باشم و خیلی خوشحالم، چون امشب مردم اراک خیلی خوشحال هستند و این برای ما کافی است.

لیموچی درباره روند سینوسی آلومینیوم گفت: تیم ما در هر بازی خوب فوتبال بازی می‌کند. شاید بعضی از بازی‌ها را واگذار کنیم اما از لحاظ فوتبالی، فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. امروز هم همه دیدند با اینکه ۲-۰ عقب بودیم، باز هم تیم برتر میدان بودیم. حالا بعضی بازی‌ها به دلیل کمبود بازیکن شرایط طور دیگری رقم می‌خورد اما به این تیم خیلی امیدواریم و انشالله در آینده اتفاقات خیلی خوبی رقم می‌خورد.

دیگر خبرها

  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد