Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@15:51:41 GMT

سربازی مطلق زاده دردسر ساز شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۹۱۵۶

سربازی مطلق زاده دردسر ساز شد

مازیار زارع، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در نشست خبری پیش از دیدار ملوان بندر انزلی مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: با توجه به اینکه بعد از مدت‌ها فردا مقابل تماشاگران‌مان در انزلی بازی می‌کنیم، این مسئله خیلی برای ما امیدوارکننده است و با تمام توان تلاش می‌کنیم تا امتیاز کامل را به دست بیاوریم. مطمئناً در لیگ تمام بازی‌ها سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و واقعاً مردانه بازی میکند. این تیم در بازی‌هایش کم موقعیت می‌دهد، اما ما محکوم به کسب سه امتیاز هستیم و تلاش می‌کنیم تا امتیاز کامل را بگیریم.   وی در مورد اینکه ملوان در سه بازی گذشته‌اش روی اشتباهات فردی گل خورده است، گفت: واقعیت این است که در فوتبال تا اشتباهی رخ ندهد، گلی رد و بدل نمی‌شود. ما هم باید این اشتباهات را به حداقل برسانیم و روی کار دفاع تیمی‌مان بیشتر کار کنیم. البته در تمرینات سعی می‌کنیم این نقص را برطرف کنیم. ما یکی دو تا بیشتر هم بازی‌های دوستانه نداشتیم و رفته رفته تیم‌مان بهتر می‌شود، ولی مطمئناً باید روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم تا به راحتی امتیاز از دست ندهیم.   وی با بیان اینکه ملوان بندر انزلی محمود مطلق زاده را به دلیل مشکلات سربازی در بازی مقابل ذوب آهن در اختیار ندارد، افزود: ملوان‌پیش از شروع فصل بازی تدارکاتی زیادی نداشت اما رفته رفته شرایط تیم بهتر می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زارع لیگ برتر فوتبال ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم

دیدار دو تیم هوادار و ملوان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال هوادار و ملوان در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه سیروس قایقران مقابل هم صف‌آرایی کردند.

بابک مرادی در دقیقه ۵ به‌سود هوادار گلزنی کرد؛ در مقابل محمد عمری از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۸۶ گل تساوی را به ثمر رساند.

خلاصه بازی هوادار و ملوان کد خبر 751249

دیگر خبرها

  • روز جمعه انتخابـات است؛ سکون سیاسی مطلق در سطح تهران!
  • نورمحمدی: در جام حذفی هدفی جز قهرمانی نداریم
  • دردسر بزرگ پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • دردسر جدید پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • دردسر بزرگ رضایی پس از درگیری با حامدی‌فر!
  • بسکتبال NBA | برد نزدیک نیکس و دردسر بزرگ قهرمان
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!