Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل اینکه کشور ما ایران در قسمت نرم افزاری موبایل ها تحریم است، کاربر نمیتواند فایلی که توسط سرور ارائه میشود را دانلود کند تا موبایل خود را به جدید ترین امکانت اندرویدی بروزرسانی کند .

از کجا فایل آپدیت نرم افزاری را دانلود کنم

بهترین راه برای دریافت رام یا فایل فلش موبایل و تبلت وب سایت آریا رام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وب سایت جدید ترین فایل و آموزش های لازم برای تعمیرات را به استفاده کننده های گوشی های اندرویدی ارائه میدهد تا کاربران بتوانند به راحتی مشکلات خودشان را برطرف کنند.

کسانی که از گوشی های سامسونگ استفاده میکنند و میخواهند آن را آپدیت کنند میتواند در قسمت دانلود رام سامسونگ این وب سایت، فایل مورد نظر خود را برای مدل گوشی سامسونگ خود دریافت کنند .

چگونه جدیدترین آپدیت گوشی اندروید را دریافت کنیم

خب سوالی که برای کاربر پیش می آید این است چه کاری می توانم انجام دهم تا گوشی خودم را آپدیت کنم؟ روش های دیگری وجود دارد که توسط خود شرکت ها سازنده مانند هواوی و سامسونگ پشتیبانی میشود! این که این شرکت ها برای رفع مشکلات نرم افزاری یا امکانات جدید، رام یا فایل فلش گوشی هایی که تولید میکنند را بصورت فایل منتشر میکنند تا کاربر بتواند با این روش به خواسته خود برسد.

تعدادی از امکانات این وب سایت :

دامپ هارد برای انواع گوشی ها

حذف frp بسیاری از برند های موبایل

آنلاک قفل صفحه سامسونگ

حذف می اکانت شیائومی

حل مشکل تاچ سامسونگ

آنلاک frp تست پوینت

فایل Auto Patch

کرک باکس تعمیراتی

حذف می اکانت شیائومی

تمام شرکت های سازنده گوشی های همراه برای خودشان حساب ایمیل شخصی درست میکنند و برای گوشی های هوشمند تولید شده خود فعال میکنند. نمونه هایی از حساب ها مثل آیکلود آیفون یا حساب سامسونگ. دقیقا شیائومی هم همینطور است و حسابی به نام می اکانت برای گوشی های خود ساخته است.

می اکانت مانند آیکلود اپل است. زمانی که آن را میسازید باید به تمامی نکات توجه کنید؛ این که در فیلد ها چه چیزی وارد میکنید چون در آینده اگر آن را فراموش کنید، گوشی شما غیرقابل استفاده میشود. در حالت عادی هیچ مشکلی پیش نمی آید اما زمانی این حساب گریبان گیر شما می شود که گوشی خود را فلش یا ریست فکتوری کرده باشید! زمان راه اندازی گوشی از شما درخواست می اکانتی که قبلا وارد کرده اید را میکند و اگر آن را نداشته باشید، دیگر نمیتوانید از گوشی خود استفاده کنید!

البته نگران نباشید وب سایت آریا رام فایلی را برای شما عزیزان آماده کرده است که بصورت یک رام میباشد زمانی که می اکانت شیائومی شما فعال شد و یوزنیم و پسورد آن را فراموش کردید، کافی است این فایل را بر روی گوشی خود رایت کنید تا به راحتی حساب می اکانت از گوشی هوشمند شما حذف شود .

آنلاک قفل صفحه سامسونگ بدون از دست رفتن اطلاعات

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در طول استفاده چندین سال از گوشی هوشمند اندرویدی خود، تعداد زیادی فایل و عکس و فیلم و sms و یا شماره تماس های بسیاری از دوستان و آشنایان در گوشی خود ذخیره کرده باشید. حال برای موبایل خود قفل صفحه | پین | پسورد | پترن | اثر انگشت | تشخیص چهره فعال میکنید و بعد از مدتی این قفل ها از خاطرتان میرود و شما می مانید و قفل های موبایل و دیگر نمی توانید این قفل ها را باز کنید !

نگران نباشید آریا رام فایل هایی را منتشر میکند که مشکل قفل صفحه سامسونگ را برطرف میکند! یعنی کافی است در وب سایت مدل گوشی خود را سرچ کنید و فایل قفل صفحه سامسونگ برای مدل گوشی خود دریافت کنید و با استفاده از آموزش های وب سایت بر روی گوشی خود فلش نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن قفل ها آنلاک شوند.

قفل frp یا گوگل اکانت چیست

بعد از اینکه اندروید ۵ یا اندروید آبنبات چوبی که به انگلیسی Android Lollipop گفته میشود در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، بخش های زیادی از اندروید تغییر کرد و امنیت آن نسبت به قبل بالاتر رفت و یکی از مهم ترین بخش های آن امنیت گوشی بود که بااضافه شدن قابلیتی به نام قفلFRP (factory reset protection) است.

چرا گوشی ما قفل جیمیل اکانت گرفته است ؟

با همگام سازی یا اتصال جیمیل خود به گوشی هواوی امنیت گوشی یک پله بیشتر میشود چون وقتی گوشی ریست فکتوری یا فلش کامل می شود , بعد از فعال شدن سیستم هوشمند اندروید از شما درخواست جیمیلی که قبلا وارده کرده اید میکند و اگر آن را وارد نکنید گوشی شما به هیچ وجه فعال نمیشود و دیگر نمیتوانید از گوشی خود استفاده کنید ! اما نگران نباشید انواع فایل های حذف قفل frp وجود دارند که میتوانید بر روی گوشی خود رایت کنید و به راحتی انواع قفل ها را بردارید.

فایل combination یا کامبینیشن چیست ؟

یکی از تکنیک های دانگرید و آنلاک قفل frp گوشی های سامسونگ روش کامبینیشن میباشد . شرکت سامسونگ برای امنیت بیشتر گوشی هایی که تولید میکند قفل ها و محدودیت هایی بر روی گوشی خود فعال میکند تا کسی نتواند خرابی ای بر روی گوشی سامسونگ ایجاد کند! ولی این امنیت زیاد، بعضی مواقع برای کاربر استفاده کننده مشکل میشود و کافی است مثلا یک باگ ایجاد شود که حتی خود کاربر استفاده کننده هم نمیتواند آن را رفع کند. حالا جمعی از توسعه دهنده های حوزه کامپیوتری، رام های گوشی سامسونگ را ویرایش میکنند و کد هایی در آن قرار میدهند تا کمی از امنیت گوشی پایین تر بیاید و تعمیرکار موبایل با استفاده از آن بتواند مشکل ایجاد شده را برطرف کند. با فلش فایل combination میتوانید محدودیت قفل frp را دور بزنید و این مشکل را برطرف کنید.

روش تست پوینت قفل frp

با استفاده از این روش به راحتی میتوانید قفل frp گوشی هواوی مدیاتک خودتان را آنلاک کنید و تنها فرقش این است که لازم است که درب پشت گوشی باز شده و با استفاده از یک سیم، دو نقطه از گوشی به هم اتصال داده شود ( که در فایلی که دریافت میکنید اسکرین شات از نقطه اتصال در پکیج موجود است )

دامپ هارد چیست

فایل emmc dump یا ترمیم بوت مجموعه فایل هایی هستند که با استفاده از باکس های موجود در بازار, از گوشی سالم مورد نظر دامپ یا بک اپ گرفته میشود. بعد از تعویض هارد تا زمانی که خود گوشی یا مدل گوشی مورد نظر که اتفاقی برای آن پیش آمده یا هارد گوشی سوخته است و تعمیر کار مجبور به تعویض هارد می شود، لازم است دامپ هارد مدل گوشی مورد نظر روی هارد گوشی با استفاده از باکس رایت شود تا گوشی قابل استفاده باشد.

چه زمانی لازم است هارد گوشی تعویض کنیم؟

بیشترین زمانی که گوشی نیاز به هارد جدید و فایل دامپ میکند زمانی هست که هارد گوشی مورد نظر نیم سوز شده باشد که آن هم به این دلیل اتفاق می افتد که استفاده کننده گوشی ضربه هایی به بدنه گوشی میزند یا در طول ماه ها و سال ها انواع فایل ویروسی را وارد هارد گوشی می کند که کم کم گوشی مورد نظر خرابی هارد پیدا میکند .

چگونه گوشی را به تنظیمات کارخانه برگردانیم؟

زمانی لازم است که دارنده گوشی اندرویدی فکر ریست به تنظیمات اولیه موبایل به سرش بزند که گوشی به حالت هنگی برود یعنی هنگام کار با گوشی، پشت سر هم استاپ کند و هیچ عملی را آن لحضه انجام ندهد ! یا پشت سر هم اخطار هایی مانند برنامه متوقف شده است بدهد.

اولین و بهترین راه ریست کلی و بردن آن به حالت تنظیمات کارخانه است. البته لازم است بدانید برای سرحال کردن گوشی و پر سرعت کردن مانند روزی که در دست گرفتید بهتر است گوشی یا تبلت مورد نظر را فلش کنید. کافی است فایل فلش یا رام گوشی مورد نظر را از وب سایت آریا رام دانلود کنید و با آموزشی که ارائه میدهد بر روی گوشی خود فلش نماید.

روش اول ریست کردن گوشی اندروید:

۱ - وارد منو گوشی خود شوید

۲ - بر روی آیکون تنظیمات کلیک کنید

۳ - وارد بخش Backup and reset شوید

۴ - گزینه Factory data reset پیدا کرده و وارد آن شوید

۵ - کادر Reset Device را انتخاب کنید

۶ - با انتخاب Erase Everything اگر قفل صفحه داشته باشید، یک بار ان را وارد کنید و بعد از آن گوشی ری استارت شده و تمام اطلاعات شما حذف میشود

توجه کنید که بهتر است قبل ریست فکتوری گوشی خود با استفاده از برنامه wondershare mobilego از اطلاعات شخصی خوب backup بگیرید .

روش دوم تنظیمات کارخانه گوشی اندروید :

این روش با آموزش اولیه کمی متفاوت است و لازم است وارد تنظیمات ریکاوری گوشی خود شوید تا ریست کلی انجام دهید.

۱ - گوشی اندروید خود را با استفاده از دکمه پاور خاموش کنید

۲ - دکمه ولوم بالا + دکمه هوم ( خانه ) + و در آخر دکمه پاور را باهم ۳۰ ثانیه نگه دارید تا وارد محیط ریکاوری شوید

۳ - حالا با استفاده از دکمه دکمه ولوم پایین به لیست پایین بیایید و گزینه wipe data / reset factory را با ولوم پاور انتخاب کنید

با انتخاب این گزینه و انتخاب گزینه yes تمامی اطلاعات گوشی شما بصورت کامل حذف میشود.

کد خبر 1667755

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قفل صفحه سامسونگ بر روی گوشی خود استفاده کننده گوشی مورد نظر گوشی اندروید گوشی خود هارد گوشی آریا رام مدل گوشی وب سایت گوشی ها قفل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ

یتنا - واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند.
گزارش‌های فنی حاکی از آن است که اپلیکیشن واتس‌اپ در حال حاضر مشغول آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به اتصال به اینترنت، فایل‌ها را به اشتراک بگذارند.

واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند. به این معنی که کاربر می‌تواند برای هر مخاطبی که در اپلیکیشن قرار دارد، بدون نیاز به اینترنت فیلم و عکس ارسال کند.

وب‌سایت WABetaInfo که متخصص در پیگیری و افشای اخبار واتس‌اپ است، گفت که این ویژگی جدید «افراد نزدیک» نام دارد و کار آن به ارسال داده‌ها از طریق شبکه‌های بلوتوث مانند قابلیت ارسال سریع در دستگاه‌های اندروید یا ویژگی AirDrop در دستگاه‌های اپل مرتبط است.

برای بهره‌مندی از این قابلیت، باید آخرین نسخه آزمایشی واتس‌اپ را دانلود کرده و تنظیمات را تغییر دهید تا اپلیکیشن به فایل‌های موجود در دستگاه، موقعیت جغرافیایی و بلوتوث شما دسترسی داشته باشد.

به گفته WABetaInfo، روند ارسال داده‌ها از طریق ویژگی جدید رمزگذاری خواهد شد و گیرنده داده‌ها شماره تلفن فرستنده را برای حفظ حریم خصوصی نشان نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک | ار فروش موبایل‌واره تا دستگیری ۳نفر به دلیل عکس گرفتن از سوال‌ها
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات