Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:32:37 GMT

سرمربی ذوب‌آهن: بازی سختی برابر ملوان پیش‌رو داریم

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۹۱۷۱

سرمربی ذوب‌آهن: بازی سختی برابر ملوان پیش‌رو داریم

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی تارتار عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال ملوان و ذوب‌آهن اصفهان در بندرانزلی اظهار داشت: به هر حال بازی در خانه حریف سخت و مشکل است اما ما سه بازی اخیر ملوان را آنالیز کردیم.

وی ادامه داد: ملوان بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و تیمی است که روی زمین بازی می‌کند چون بازیکنان تکنیکی دارد اما ما با برنامه مقابل این تیم قرار خواهیم گرفت و امیداوریم که برنده از زمین مسابقه خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارتار بیان کرد: البته مساوی به سود هیچ یک از دو تیم نیست و به همین دلیل ملوان نیز برای پیروزی می‌جنگد و ما نیز برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم آمد و با توجه به حضور هواداران پرشور ملوان ، به طور حتم حضور آنان بر جذابیت بازی خواهد افزود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه گفت: از سوی دیگر بازی‌های امسال قابل پیش‌بینی نیست زیرا همه تیم‌ها بازیکنان خوبی را در اختیار دارند و خود را تجهیز کردند و به همین دلیل همه بازی‌ها مشکل و غیرقابل پیش‌بینی است.

تارتار اضافه کرد: هدف ما بزرگ است و دوست داریم ضمن حفظ جایگاه سال گذشته، به رده‌های بالاتر نیز صعود کنیم و به همین دلیل باید در رقابتهای خارج از خانه نیز به دنبال پیروزی و کسب هر سه امتیاز بازی باشیم و گرچه بودجه تیمهای دیگر را نداریم اما سعی می‌کنیم رقابت جانانه با مدعیان داشته باشیم.

وی به بازیکنان مصدوم تیم ذوب‌آهن نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ما در دیدار برابر ملوان بازیکن محروم نداریم اما سعید باقرپسند به دلیل پارگی رباط صلیبی مصدوم است و همچنین ۲ بازیکن مصدوم دیگر هم داریم که امیدواریم که ای ن۲ بازیکن فردا به بازی برسند

سرمربی تیم فوتبال ذوبآهن اصفهان به حضور ملوان در لیگ برتر نیز اشاره و اظهار کرد: از اینکه گیلان امسال در لیگ برتر نماینده دارد خوشحالم و امیدوارم که تیمی هم از رشت به لیگ برتر صعود کند تا هر سال شاهد دربی جذاب گیلان در لیگ برتر هم باشیم.

تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۹ روز سه شنبه (فردا) در هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور، به میزبانی تیم ملوان در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

تا پایان هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور که ۱۶ تیم حضور به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می‌کنند، ذوب‌آهن اصفهان با کسب سه امتیاز در مکان یازدهم و تیم ملوان بندرانزلی نیز با کسب یک امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان ذوب آهن اصفهان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد مصدوم شد

هافبک عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان در تمرینات تیم ملی کشورش با مصدومیت مواجه شد.

طرفداری | تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا توانسته عملکرد خوبی را در لیگ برتر و جام حذفی از خود نشان دهد و تاکنون این تیم شکستی را تجربه را تجربه نکرده است.

یکی از بازیکنان که در این فصل عملکرد خوبی را از خود نشان داده «منتظر محمد» هافبک عراقی است. این بازیکن تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳ سال در همه بازی‌های مس حضور داشت و در مجموع ۲۰ بازی در لیگ برتر توانسته ۳ گل و یک پاس گل از خود به ثبت برساند.

محمد این روزها همراه با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تیم کشورش با پیروزی یک بر صفر برابر ویتنام به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده و حریف ژاپن در نیمه نهایی شده است. منتظر محمد در جریان تمرینات تیم ملی عراق با مصدومیت مواجه شده و در بازی فردا دوشنبه برابر ژاپن غایب است و هنوز میزان مصدومیت او مشخص نشده است.

محمد قطعاً به بازی هفته بیست و پنجم مس برابر گل گهر سیرجان نخواهد رسید و حضور او در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. لازم به ذکر است که محمد به صورت قرضی در تیم مس بازی می‌کند و فصل آینده به استقلال تهران باز خواهد گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹