Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@12:54:18 GMT

دستگیری سارقان زورگیر در ساوجبلاغ

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۹۲۳۳

دستگیری سارقان زورگیر در ساوجبلاغ

سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف در شهر گلسار شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور ماموران انتظامی این کلانتری قرار گرفت.

او می گوید: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد سارقان با پوشاندن چهره خود با ماسک و با یک دستگاه موتورسیکلت در ساعات پایانی شب با طعمه قرار دادن افراد کم سن و سال و تهدید آنان با سلاح سرد و ایراد ضرب و جرح، اقدام به سرقت اموال آنان کردند و بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: ماموران کلانتری ۱۲ شهر گلسار با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق مورد نظر شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم را در مخفیگاه خود در این شهر دستگیر کردند.

او می گوید: سارق دستگیر شده برای بررسی بیشتر موضوع به پلیس آگاهی شهرستان منتقل و در تحقیقات اولیه ماموران به جرم خود و همدستی با فرد دیگری اعتراف کرد که با راهنمایی متهم همدست وی در یک عملیات غافلگیرانه در شهرجدید مهستان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ علی سلیمانی گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های تکمیلی کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به ۱۰ فقره سرقت از شهروندان در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان سارق زورگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس در پاسگاه انتظامی دستجاء پس از بررسی های میدانی ۳ سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی هماهنگ متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۸ رأس احشام مسروقه به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد تصریح کرد: از این باند سرقت یک قبضه سلاح گرم غیر مجاز نیز کشف و در این خصوص سارقان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6092316

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین