Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات فدراسیون فوتبال در شرایطی صبح فردا برگزار می‌شود که هدف اصلی نامزد پیروز، باید بازگرداندن آرامش به فوتبال و تحقق وعده‌‎ها باشد.

به گزارش ایران اکونومیست، چشم فوتبالی‌ها صبح فردا به سالن همایش‌های صداوسیماست؛ مجمع انتخاباتی فوتبال از ساعت ۹ آغاز می‌شود تا با رای اعضای مجمع از رئیس جدید فدراسیون فوتبال رونمایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان مجمع فردا از بین سه نامزد شناخته‌شده برای اهالی فوتبال یعنی بین مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی یک نفر به عنوان رئیس انتخاب خواهد شد.

انتخابات فردا با توجه به حواشی و جنجال‌های چند سال اخیر حساس‌تر و بااهمیت‌تر از قبل شده است؛ انتخاباتی که حواشی آن از زمان ثبت‌نام انتخابات آغاز شد و هر چقدر به زمان برگزاری مجمع نزدیک‌تر شد، این جنجال‌ها بیشتر و بیشتر شد تا جایی که می‌توان گفت مجمع انتخاباتی فردا یکی از جنجالی‌ترین و پرحاشیه‌ترین مجامع تاریخ فوتبال ایران خواهد بود. البته فوتبال با چنین مسائلی بیگانه نیست و در دوره‌های قبل هم انتخابات ریاست فوتبال بی‌حاشیه نبوده است اما به نظر می‌رسد انتخابات فردا با توجه به ترکیب نامزدها، جنجال‌های زیادی را به همراه داشته باشد.

به‌رغم اینکه فوتبالی‌ها فردا در انتظار یک انتخابات پرسروصدا هستند، باتوجه به شرایط حساس کنونی تیم، انتخابات فردا بیش از هر چیز به آرامش احتیاج دارد.

مدیریت بحران و عدم ورود به چالش‌هایی که حرکت فوتبال را کند یا متوقف کند، یکی مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید مورد توجه نامزدهای فعلی انتخابات فدراسیون فوتبال باشد. راس و هرم فوتبال باید به این درک برسد که  ایجاد چالش و توجه به مسائل فرعی به جای موضوعات اصلی، فوتبال را بیشتر از قبل وارد مشکلاتی خواهد کرد که توسعه این رشته را به خطر می‌اندازد.

چنین رویکردی قطعا می‌تواند آرامش بیشتری را بر فضای فوتبال حاکم کند و بازدهی و پتانسیل مدیریتی را بالا ببرد، به خصوص که در سال‌های اخیر حواشی بیرونی و فرعی در فوتبال ملی و فدراسیون بیشتر از مسائل اصلی، مورد توجه قرار می‌گرفت و سبب می‌شد تا فوتبال از مسیر اصلی توسعه، دور شود.

به همین خاطر هر کدام از سه نامزدی که فردا نام‌شان به عنوان برگزیده اکثریت مجمع، از صندوق بیرون بیاید، باید با تصمیم‌هایی که می‌گیرد، به بازگشت آرامش به فوتبال کمک کند. به ویژه اینکه سه ماه دیگر رقابت‌های جام‌جهانی آغاز خواهد شد و فوتبال ملی حساس‌ترین روزهای ۴ سال گذشته را در پیش دارد.

 همچنین یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید به آن توجه شود، تحقق وعده‌های انتخاباتی است. وعده‌های ماجدی، تاج و عزیزمحمدی برای تحول و ایجاد یک فضای آرام در فوتبال کم نبوده اما فوتبال به حرف احتیاج ندارد بلکه عمل می‌خواهد و ارزش وعده‌های کاتالوگی انتخاباتی، به محقق شدن آنهاست.

صبح فردا از رئیس جدید فدراسیون فوتبال رونمایی می‌شود و از فرد برگزیده انتظار می‌رود، آرامش را به فوتبال بازگردانده و وعهده‌هایش را عملی کند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مهدی تاج ، فدراسیون فوتبال ایران ، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مهدی تاج فدراسیون فوتبال ایران مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال وعده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتا پائز سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد.

وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و سپس بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.

نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت 9 صبح روز یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی کشورمان به سؤال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است داشتن کارت پوشش خبری وزارت ورزش و جوانان برای حضور اصحاب رسانه در نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران الزامی است.

رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه آغاز می‌شود که به‌عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی