Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جواد حق‌لطفی اظهار کرد: روکش آسفالت 60 کیلومتر راه روستایی و بازگشایی، تعریض و  احداث ابنیه فنی و زیرسازی 53 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 114میلیارد تومان از مهم‌ترین دستاوردهای این دولت است که برای محرومیت زدایی و توسعه روستاها انجام شده است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم در این دولت روکش مجدد آسفالت 36 کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی است که با اعتبار 67 میلیارد تومان طی یک سال اخیر اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: اجرای 16 کیلومتر روشنایی طولی به ارزش 7میلیارد تومان در حوزه ارتقاء ایمنی راه‌ها، تعمیر و مرمت 10دستگاه پل با اعتبار 20 میلیارد تومان و نصب نیوجرسی مفصلی به طول 12 هزار متر و به ارزش 24 میلیارد تومان از دیگر اقدامات دولت سیزدهم بوده است.

حق‌لطفی همچنین اجرای هزار و 500 کیلومتر خط‌کشی راه‌ها به ارزش 13 میلیارد و 500 میلیون تومان، خرید یک دستگاه بیل مکانیکی برای تقویت تجهیزات ماشین‌آلات راهداری به ارزش 557 میلیون تومان و بهره‌برداری از 2 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی به ارزش 50 میلیارد تومان را بخش دیگری از اقدامات شاخص این دولت عنوان کرد و گفت: به منظور توسعه مدیریت هوشمند در یک سال گذشته 2دستگاه دوربین نظارت تصویری به ارزش 654 میلیون تومان و 2 دستگاه سامانه تردد شمار به ارزش 40 میلیون تومان به تجهیزات مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای افزوده شده است.

وی همچنین جابه‌جایی 10میلیون و 717هزار و 400تن کالا و یک میلیون و 910هزار و 763 مسافر با ناوگان حمل و قل جاده‌ای، ایمن‌سازی 12 مدرسه در حاشیه راه و اهدای 50کلاه ایمنی به راکبان موتور سیکلت را از جمله اقدامات شاخص دولت سیزدهم در حوزه حمل و نقل جاده ای در استان قزوین عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با بیان اینکه برای اجرای پروژه‌های هفته دولت 122 میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: 22طرح بهسازی و روکش آسفالت راه های اصلی و فرعی و روستایی با مجموع 91 کیلومتر از جمله پروژه هایی است که طی ایام هفته دولت در حال بهره برداری هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین حمل و نقل دولت سیزدهم حمل و نقل جاده ای میلیارد تومان میلیون تومان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد

ایسنا/زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر از اتمام آسفالت‌ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین در دو لاین شمالی و جنوبی خبر داد.

علی‌اصغر عطوفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین به صورت تمام عرض در هر دو لاین شمالی و جنوبی با ۴۹ هزار تن آسفالت دانه باز از کیلومتر ۸۵ تا ۹۰ به دلیل خرابی بیش از حد انجام شد.

وی با بیان اینکه از کیلومتر ۹۱ تا ۹۸ در روزهای آینده نسبت به روکش و اصلاح رویه آسفالتی اقدام خواهد شد، ادامه داد: در سال گذشته ۳ کیلومتر از انتهای حوزه استحفاظی شهرستان ابهر در لاین‌های شمالی و جنوبی لکه‌گیری اساسی صورت گرفته است.

عطوفی تصریح کرد: ۲.۵ کیلومتر از محور ترانزیت ابهر_تاکستان نیز در لاین‌های شمالی و جنوبی اصلاح روکش با ۹ هزار تن آسفالت انجام شده که در صورت تخصیص بودجه و قیر امسال نیز در خصوص روکش آسفالت کمربندی ابهر_خرم‌دره اقدام خواهد شد.

او با توضیح اینکه در سال ۱۴۰۲ نسبت به روکش محور روستایی ابهر دولت آباد اقدام شده که مابقی در حدود ۷ کیلومتر در برنامه کاری امسال قرار است روکش شود، ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ نسبت به لکه‌گیری جزیی محورهای آزادراه، جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی به مقدار ۸۵۰ تن با آسفالت گرم اقدام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات