Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@11:00:02 GMT

نجات جان بازیکن جوان توسط کاپیتان اسبق استقلال

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۹۵۸۲

نجات جان بازیکن جوان توسط کاپیتان اسبق استقلال

امیرحسین صادقی، مدافع اسبق استقلال در مسابقات جوانان تهران، جان یک بازیکن را نجات داد.

به گزارش مشرق، امیرحسین صادقی که بعد از پایان دوران فوتبالی کار در رده پایه را دنبال می‌کند، با استفاده از تجربه خود توانست جان یک بازیکن جوانان را از مرگ نجات دهد.

روز گذشته و در ورزشگاه دیهیم از سری مسابقات فوتبال باشگاهی حوزه شمال‌شرق تهران دو تیم نسل فردا و سهیل، در رده سنی جوانان برتر برابر یکدیگر قرار گرفته بودند که در اواسط این بازی برای یکی از بازیکنان تیم سهیل اتفاق ناگواری روی داد و در اثر آن زبان بازیکن راه گلو را بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که خیلی زود نیاز به عملیات احیا بود تا این بازیکن از مرگ نجات یابد، فشردگی دندان‌های وی مانع از انجام عملیات می‌شد. امیرحسین صادقی مدافع اسبق تیم‌ ملی و استقلال که در محل مسابقه حاضر بود در این لحظه سریعا وارد زمین مسابقه شد و شخصا اقدام به گشودن مجاری تنفسی بازیکن کرد.

در حالی‌که با توجه به فشار دندان‌ بازیکن مصدوم، دست امیرحسین صادقی نیز به‌شدت آسیب دیده بود، در نهایت کاپیتان اسبق استقلال موفق شد جان این بازیکن آسیب دیده را از مرگ حتمی نجات دهد.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت استقلال امیرحسین صادقی لیگ برتر ایران فوتبال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت امیرحسین صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد بوده و این کاپیتان پرتغالی یکی از مهره‌های بوده تیم اریک تن‌هاخ است.

قرارداد فرناندز با یونایتد دو سال پیش تا ژوئن 2026 تمدید شد و در روزهای پایانی فصل 24-2023 از او سوال شد که برای آینده‌اش که برنامه‌ای دارد.

فرناندز تایید کرد که در حال حاضر به موضوعی به غیر از فینال جام حذفی و یورو فکر نمی‌کند اما به نوعی تایید کرد ضمن علاقه از سمت باشگاه، هنوز با پیشنهادی مواجه نشده است.

برونو فرناندز درباره آینده خود در منچستریونایتد گفت:"در حال حاضر به چیزهای دیگر فکر نمی‌کنم. مشخص است که این فقط به من بستگی ندارد، اینطور نیست؟ یک بازیکن همیشه باید بخواهد اینجا باشد، اما در عین حال شما به عنوان یک باشگاه باید بخواهید که او بماند. در حال حاضر، احساس می‌کنم از سوی هر دو طرف چنین چیزی وجود دارد."

او درمورد اینکه احتمال دارد در یونایتد نماند، گفت:"اگر بخواهم خیلی صادق باشم، باید بگویم که اگر نخواهم در لیگ جزیره به کارم ادامه دهم، تا بعد از یورو به آن فکر نمی‌کنم، چون هیچ چیز نمی‌تواند تمرکزم را از فینال جام حذفی و یورو دور کند، چون در حال حاضر هیچ چیز مهم‌تر از این نیست."

دیگر خبرها

  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور