Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در ورود ماشین‌آلات و راه‌اندازی کارخانه لاستیک‌سازی و کارخانه تولید کاغذ از سنگ این شهرستان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از الیگودرز،  محمد خدابخشی عصر امروز در نشست خبری پایان سفر رئیس سازمان انرژی اتمی  در این شهرستان با بیان اینکه اشتغال مشکل اصلی شهرستان الیگودرز است، اظهار داشت: انتظار داریم که مسئولان پیگیری کنند تا مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدابخشی گفت: کارخانه لاستیک‌سازی بارز، کارخانه تولید کاغذ از سنگ الیگودرز که منتظر ورود ماشین‌آلات است، کارخانه فرآوری گیاهان دارویی که جزو تعهدات هلال‌احمر و از مصوبات سفر رئیس‌جمهور است باید تکمیل و راه‌اندازی شود.

سفر استانی رئیس مجلس| بازدید ‌قالیباف از کارخانه‌های تولید کاغذ سنگی و لاستیک‌سازی الیگودرز / وعده رئیس مجلس به لرستانی‌ها + فیلم

نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تکمیل مجمع گردشگری حوضیان یکی دیگر از مطالبات مردم است و مردم این شهرستان منتظر این طرح‌ها هستند که هر چه سریع‌تر اجرا شود. در دولت قبلی برخی از این طرح‌ها آغاز شده و مردم منتظر اجرایی‌شدن آن‌ها هستند.

خدابخشی اظهار داشت: نیاز است مسئولان کشوری که طرح‌ها و مصوبات سفر رئیس‌جمهور به آن‌ها ابلاغ‌شده به‌طورجدی پای کار بوده و این طرح‌ها را پیگیری کنند. وقتی دولت قول می‌دهد انتظار داریم که اجرایی شود.

نماینده الیگودرز در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان الیگودرز اشاره کرد و افزود: این کانون نیازمند نیروی انسانی است. تقاضا داریم مسئولان مشکل نیروی انسانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برطرف کنند.  طرحی که می‌خواهد افتتاح شود نیازمند نگهبان، نیروی انسانی و کارشناس است که باید پیگیری شود تا این طرح به‌صورت واقعی افتتاح شود.

نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کار عمرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان الیگودرز به‌صورت 100درصد انجام و تکمیل‌شده است، عنوان کرد: مطابق چارت تشکیلاتی که وجود دارد نیروی انسانی این مجموعه را تأمین کنند تا مردم از این طرحی که به ثمر رسیده است بتوانند استفاده کنند.

انتهای پیام /646/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده الیگودرز نیروی انسانی لاستیک سازی تولید کاغذ سفر رئیس طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین سه شنبه شب در نشست با قائم مقام بانک صنعت و معدن کشور اظهارداشت: یکی از طرحهای اقتصادی خوبی که در استان بوشهر و شهرستان دشتی در دست اجرا است کارخانه آهک اکباتان می باشد که با توجه به اهمیت و جایگاه این طرح می طلبد هر چه زودتر فعال شود.

معاون اقتصادی استانداری بوشهر بر ضرورت تسریع در راه اندازی این کارخانه تاکید کرد و ادامه داد: راه اندازی این کارخانه زمینه اشتغال افراد زیادی فراهم می کند.

باستین اضافه کرد: شهرستان دشتی دارای نرخ بالای بیکاری در سطح استان دارد.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح سالانه ۲۰ میلیون یورو محصولات این کارخانه صادر می شود.

کد خبر 6093647

دیگر خبرها

  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس