Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@22:50:35 GMT

آماده استقبال از زائران اربعین هستیم

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۹۶۳۶

آماده استقبال از زائران اربعین هستیم

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در خصوص اقدامات انجام شده توسط سپاه برای پذیرایی از زائران اربعین گفت: سپاه امیرالمؤمنین(ع) نیز به عنوان خادمان مردم آماده اجرای ماموریت بزرگ اربعین بوده و برای استقبال از زوار اربعین در استان ایلام لحظه شماری می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار "جمال شاکرمی"،  فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در جریان بازدید از پروژه ساخت پل کنجان چم مهران در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدارگفت: موسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در راستای تردد سهل و آسان زائران حسینی اقدام به احداث این پل نموده که با برنامه ریزی که صورت گرفته امیدواریم تا قبل از اربعین این پروژه به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سردار شاکرمی در خصوص اقدامات سپاه امیرالمؤمنین (ع) در اربعین ۱۴۰۱، گفت: لحظه شماری مردم ایلام برای میزبانی زائران اربعین حسینی قابل وصف و بیان نیست ، همچنین سپاه امیرالمؤمنین(ع) نیز به عنوان خادمان مردم آماده اجرای ماموریت بزرگ اربعین بوده و برای استقبال از زوار اربعین در استان ایلام لحظه شماری می کنیم.   وی افزود: کارهای بزرگی در حوزه های فرهنگی، بهداشتی و درمان، پذیرایی، اسکان و ترابری شده و با تمام ظرفیت در حال آماده سازی زیرساخت های مرز مهران هستیم.   فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام خاطر نشان کرد: فضاسازی فرهنگی حد فاصل پل زائر تا پایانه مرزی، آماده سازی حسینیه ثارالله برای اسکان زائران، آماده سازی اردوگاه قدس در چرداول برای اسکان زائران، ایجاد ایستگاه صلواتی در مسیر های مرز مهران سه راهی جندالله، برپایی بیمارستان صحرایی در نقطه صفر مرزی، آمادگی شرکت جوان سیر ایثار و اتوبوس های سپاه برای جابجایی زوار اربعین تنها گوشه ای از خدماتی است که سپاه  امیرالمؤمنین (ع) در اربعین امسال ارائه خواهد داد.   شاکرمی در ادامه گفت: ما معتقدیم که حضور زائران اربعین حسینی برای استان ایلام، حضوری پر برکت است و مهمانداری عزاداران حسینی برای ایلام منشأ خیر و برکت بوده است.   وی بیان داشت:  از زائران اربعین استدعای آن را داریم در اربعین پیش‌رو میزبانی استان ایلام را پذیرا و افتخار میهمانداری زائران را به ما بدهند.   فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام تصریح کرد: الحمدالله وفاق و همدلی خوبی بین تمامی نهادها و ارگان ها برقرار شده و سپاه به همراه ستاد اربعین استان و کمیته های زیر مجموعه در صدد هستند تا آنطور که شایسته زائران عزیز می باشد از آن‌ها استقبال کنیم.   انتهای پیام/ر

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه امیرالمؤمنین سپاه امیرالمؤمنین ع زائران اربعین استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمد باقر قاصری در همایش آداب و اسرار حج که با حضور زائران در مصلی امام خمینی بجنورد برگزارشد؛ گفت: امسال هزار و ۲۶۰ زائر در قالب ۹ کاروان (دو کاروان اهل سنت و هفت کاروان شیعه) برای انجام اعمال حج ابراهیمی از اواخر اردیبهشت ماه راهی سرزمین وحی می‌شود.
وی از آمادگی حج و زیارت و تهیه اقلام تدارک برای اعزام زائران به مکه خبردادو گفت: همه آموزش‌های لازم به زائران داده شده و همچنین تا چند روز آینده رواید آنان برای عظیمت به سرزمین وحی صادر می‌شود.
رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد هم در این همایش خطاب به زائران گفت: شما زائران حج تمتع در یک مجمع بین المللی شرکت می‌کنید که از همه کشور ها‌ی مسلمان در این اجتماع عظیم حضور دارند وزائران ایرانی، نماینده ایران، شهداو شیعیان هستند، بنا براین تکلیف شما سنگین است و باید ادب و اخلاق ایرانی اسلامی را با خود ببرید.
حجت الاسلام مهدوی پور در ادامه با بیان اینکه زیارت خانه خدا را بسیار ارزشمند و باعث آمرزش گناهان دانست و به زائران توصیه کرد: کمتر در کوچه بازار حضور داشته باشند و وقت خود را به عبادت و دعا و زیارت خانه خدا بگذرانند.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین