Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:29:46 GMT

بهره برداری از ۲۶ پروژه برقرسانی درکلانشهر اهواز

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۹۷۴۲

بهره برداری از ۲۶ پروژه برقرسانی درکلانشهر اهواز

به گزارش ایرنا ، عبدالحمید عباس شیاری روز دوشنبه در آئین بهره برداری از ۲۶ پروژه برقرسانی به مناسبت هفته دولت که در بخش اسماعیلیه شهرستان اهواز روستای "مگطوع"  برگزار شد ، اظهار کرد : با تلاش مجموعه توانیر و توزیع برق اهواز در تابستان سال جاری وضعیت شبکه و تامین برق با وجود ناترازی در تولید و مصرف بدلیل خشکسالی، یکی از بهترین وضعیت را در کشور داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : در هفته دولت امسال همکاران تلاشگر مجموعه شرکت توزیع نیروی برق اهواز ۲۶ پروژه برقرسانی شامل توسعه شبکه، تامین برق، روشنایی معابر، تقویت ولتاژ و بخشهای مختلف با اعتبار بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال در نقاط مختلف کلانشهر اهواز امروز به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز خاطر نشان کرد : طی یکسال اخیر با تلاش و کوشش همکاران این شرکت به منظور پایداری شبکه برق و رفاه و آسایش شهروندان اقدامات بسیار زیادی انجام شده است که تعویض ۵۰۶ دستگاه ترانس معیوب، نصب یک هزارو ۵۲۰ اصله پایه فشار متوسط، نصب یک هزارو ۲۸۰ پایه فشار ضعیف،تعویض سیم به کابل بطول۵۰۰کیلومتر بخش کوچکی از این اقدامات انجام شده در برق اهواز می باشد که این روند همچنان در حال انجام است.

شیاری تصریح کرد : یکی دیگر از اقدامات بسیار خوب انجام شده در این شرکت که در تابستان جاری کارایی خود را بخوبی انجام داده است بحث اتوماسیون شبکه و رویت پذیری و در عین حال کنترل پذیری شبکه برق مشترکی اهواز است که خوشبختانه امسال این کار نیز بدون هیچ مشکلی انجام شد.

وی افزود : پروژه ای که هم اکنون در حال افتتاح آن هستیم پروژه تقویت ولتاژ و پایداری شبکه برق روستاهای مسیر بخش اسماعیلیه است  که طی این مراسم شبکه جدید الاحداث  فشار متوسط بطول یک هزارو ۲۵۰ متر و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال انجام و هم اکنون به بهره برداری می رسدو همچنین در بخش غیزانیه نیز شبکه ای به منظور تقویت ولتاژ بطول پنج کیلومتر نیز به بهره برداری رسید.

یک هزارو ۲۰۰ پروژه به مناسبت هفته دولت در خوزستان

"عبدالرضاسیفی " معاون سیاسی استانداری خوزستان نیز در این آئین با تبریک هفته دولت و تقدیر از زحمات مجموعه صنعت برق تقدیر گفت :  یک هزارو ۲۰۰ پروژه به مناسبت هفته دولت در استان خوزستان بهره برداری شده است.

نماینده مردم خوزستان درمجلس خبرگان رهبری در این مراسم با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و ماه صفر و شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت : به مناسبت هفته دولت سنت خوبی شده که دولتمردان گزارش می دهند ، مشکلات مردم را می شنوند و  پروژه های خود را بهره برداری می کنند و خدمات یکساله خود را  به اطلاع مردم می رسانند و امسال با افتخار و عزت شاهد افتتاح پروژه های زیادی در نقاط مختلف کشور  از جمله در خوزستان بودیم.
آیت الله دکتر محسن حیدری  با تقدیر از زحمات مجموعه صنعت برق اهواز گفت: جا دارد این پروژه ها را به  صنعتگران برق  و مردم  این منطقه تبریک بگوییم ، امسال که به همت وزارت نیرو در کل کشور شاهدکمترین قطعی برق خصوصا در خوزستان و اهواز بودیم.

وی در ادامه با اشاره به خدمات دولت سیزدهم ، گفت :  حدود ۶ هزار مگاوات نیز به انرژی برق کشور اضافه شده که بی نظیر بوده است .
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین اظهار داشت: گزارشی که از عملکرد برق اهواز بدستم رسید واقعا مایه افتخار است و از تک تک کارکنان برق اهواز که این همه کارهای خوب انجام داده اند  تشکر می کنم و امیدوارم شاهد این گونه اقدامات خوب در منطقه باشیم.

برچسب‌ها هفته دولت استانداری خوزستان مجلس خبرگان رهبری وزارت نیرو دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت استانداری خوزستان مجلس خبرگان رهبری هفته دولت استانداری خوزستان مجلس خبرگان رهبری وزارت نیرو دولت سیزدهم مناسبت هفته دولت بهره برداری برق اهواز یک هزارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع گرد و خاک همرفتی از اواخر وقت امروز؛ دوشنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: بالا بودن ضرایب ناپایداری، وزش بادهای متوسط تا نسبتا شدید همراه با تندباد لحظه ای و احتمال رخداد گرد و خاک همرفتی روی کشورهای همسایه و تاثیر آن بر مناطقی از استان از اواخر وقت امروز دوشنبه تا اوایل وقت چهارشنبه هفته جاری در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از امروز صبح تا اواسط روز شاهد تاثیر گرد و خاک عراقی بر برخی مناطق استان به ویژه بخش های غربی و مرکزی هستیم.

محمد سبزه زاری افزود: به تدریج طی بعد از ظهر به سبب وزش بادهای جنوبی، از شدت گرد و خاک کاسته خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین از اوایل وقت فردا تا اوایل وقت چهارشنبه، احتمال گرد و خاک خارجی وجود دارد.

سبزه زاری با بیان اینکه طی بعد از ظهر امروز احتمال بارش پراکنده در برخی مناطق استان دور از انتظار نیست، گفت: در روز سه شنبه سامانه بارشی فعال و فراگیری از سمت جنوب غرب و غرب وارد استان خواهد شد و تا اواخر شنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید و ریزش تگرگ می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان یادآور شد: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.

وی اضافه کرد: از امروز تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، به طوری که روز جمعه نسبت به امروز بیش از 10 درجه افت دما در اغلب مناطق استان را تجربه خواهیم کرد؛ شمال خلیج فارس نیز از اواسط فردا تا پایان هفته مواج و متلاطم است.

سبزه زاری تصریح کرد: در شبانه روز گذشته گتوند با 40.2 و ایذه با 13.8 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز 39.7 و حداقل 25.2 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

به گزارش تسنیم، امروز؛ دوشنبه مدارس نوبت صبح شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون و حمیدیه و مدارس نوبت بعدازظهر و تمام مقاطع شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، حمیدیه، دشت‌آزادگان، هویزه، شوش و کرخه به دلیل گرد و غبار امروز دوشنبه غیرحضوری برگزار شد.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این نسبت به وقوع گرد و غبار در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرده بود.

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز از مراجعه یک هزار و 69 نفر به بیمارستان به دنبال مشکل تنفسی ناشی از گرد و غبار خبر داد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری