Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@12:59:58 GMT

خرید تردمیل مکانیکی دست دوم بدون موتور

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۹۷۵۷

خرید تردمیل مکانیکی دست دوم بدون موتور

در ایمن مقاله در رابطه با قیمت و خرید تردمیل مکانیکی گفتگو می نماییم البته همانطور که از مزایای تردمیل برای شما گفته شد معایبی نیز برای آن می‌توانیم برشماریم که خالی از لطف نیست که در این راستا و مقاله به آن اشاره می نماییم استفاده مداوم از تردمیل همچون دوچرخه برقی باعث ضربات به زانو و مچ و لگن پا می‌شود و در استفاده از تردمیل به صورت مداوم این امر را در نظر داشته باشید که زیاده روی در استفاده از این دستگاه ورزشی باعث آسیب به مفاصل پای شما می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما عزیزان می توانید با خرید تردمیل مکانیکی سلامتی خود و اعضای خانواده را تضمین کنید.

همچنین وقتی در فضای بسته کار می کنید این امر باعث خواهد شد تا اکسیژن موجود در اتاقی که مشغول ورزش هستید به دلیل عدم جریان اکسیژن کافی در اتاق و تحرک شما، اکسیژن بدن شما نیز پایین بیاید و یک از معایب استفاده از آن را می توانیم به ورزشی که دچار روزمرگی می شوید اشاره نمود چرا که باید در خانه و محل تکراری مدام تمرین کنید.

همچنین کسانی که می خواهند تناسب اندام داشته باشند بسیار کارآمد می باشد و برای درمان و پیشگیری از اکثر بیماریها مفید است شما می‌توانید با یک دستگاه تردمیل در خانه برنامه ورزشی خود را برای پیاده روی در ساعت مشخص در خانه خود داشته باشید و به وسیله این لوازم ورزشی فعالیتهای روزانه خود را در زمینه ورزش انجام دهید و همه چیز را تحت کنترل خودتان را داشته باشید.

تردمیل مکانیکی دست دوم

هزینه خرید تردمیل مکانیکی دست دوم کمتر از دستگاه نو می باشد و اگر از اصالت آن دستگاه مطلع باشید براحتی می توانید خرید را انجام داده تا در مدیریت هزینه های زندگی بتوانید صرفه جویی نمایید که این امری مهم می باشد که دستگاه تردمیل مکانیکی بدلیل نداشتن موتور گیربکس برای گردش نوار  یا تسمه حرکتی نیاز به برری کامل نوار زیر پا دارد که هرگونه پارگی یا خوردگی در آن مشخص شده باشد و باید از آن استفاده نمود تا هرگونه عیب و ایرادی مشخص گردد.

در زیر دستگاه شاتی محکمی قرار دارد که وزن دستگاه بروی آن قرار دارد و قطعات بروی آن سوار می شوند که باید عاری از هرگونه زنگزدگی و ترک باشد و قسمت بعدی غلتک زیر پا می باشد که به راحتی قابل حرکت باشد و نرم و روان جابجا شود و برای شروع باید دستگاه را تست کرد تا متوجه هر گونه عیب و ایرادی شویم و با حرکت بروی آن متوجه هر گونه صدای نا مربوط می شویم که باید بصورت منظیم قسمت زیر پا به چرخش در بیاید.

بسیاری از افراد برای صرف هزینه های کمتر اقدام به خرید تردمیل مکانیکی دست دوم می کنند چا که از قیمت پایین تری برخوردار می باشد.

تردمیل مکانیکی نسبت هه تردمیل برقی انرژی بیشتری برای گردش نیاز دارد که معمولا افراد قوی و وزشکار از آن استفاده می کنند و افرادی که دارای وزن بیشتر هستند نمی توانند از تردمیل برقی استفاده کنند زیرا نوار پلاستیکی تا اندازه ای می تواند وزن را تحمل کند.

حرکت منظم نوار زیر پا باید بدون ضربه باشد و با چرخش منظم آن در صورت تنظیم بودن آن می تواند انرژی افرادی که اضافه وزن دارند را متعادل می کند و افرادی که می خواهند عضله سازی کنند و ورزشکاران حرفه ای نیز براحتی با این دستگاه پاهای خود را قوی می کنند.

تردمیل مکانیکی بدون موتور

یکی از وسایل مفید پر قدرت در کشورمان تردمیل مکانیکی بدون موتور می باشد این کالای مفید و منحصر به فرد به کشورهای همسایه صادر می شود و از تجارت خوبی برخوردار می باشد بنابراین در میان لوازشم ورزشی تردمیلهای مکانیکی بدون موتور، به گونه ای عمل می کنند که دیگر موتوری وجود ندارد تا تسمه را به حرکت در بیاورد و این دستگاه توسط خود فرد با انرژی حرکت می کند.

هیچگونه دکمه استارت یا خاموش ندارد ضمن اینکه تردمیل مکانیکی بدون موتور این دستگاه بی کیفیت نمی باشد چراکه بسیار پر طرفدار می باشد، خرید تردمیل بدون موتور دارای فواید بسیاری می باشد عبارتند از:

دارای دوام بالا و عمر بیشتری می باشد .

تردمیل های بدون موتور دارای سر و صدایی پایینی می باشد .

با استفاده از این دستگاه می توانید چربی سوزی بهتری داشته باشید .

در این مجموعه از بهترین تردمیل ها ، کیفیت مطلوب، قیمت ارزان به صورت عمده ارائه می کنیم شما با خریداری این محصول می توانید از بیماریهای بسیاری پیشگیری کنید این محصول با کیفیت اورجینال می باشد و دارای کارت ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد برای مشاوره رایگان محصول مورد نظر می توانید فرم این سایت را پر کنید مشاوران و کارشناسان فروش ما با توجه به نیازتان راهنمایی های لازم را ارائه می دهند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت رپرتاژ آگهی آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت داشته باشید زیر پا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخدوش کردن پلاک موتور جرم است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ موسوی پور افزود:وسیله نقلیه کسانی که پوشش پلاک انجام میدهند، توقیف می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • بارش ۲ برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات
  • شمش خم کن چیست؟