Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا روز دوشنبه در آیین افتتاح کارخانه رب گوجه‌فرنگی در سنندج اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع تبدیلی و فرآوری در بخش کشاورزی، صنایع غذایی و معدنی در کردستان ضروری است و ارزش افزوده به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فرصت‌های زیادی را در حوزه سرمایه‌گذاری و بخش های اقتصادی از دست داده‌ایم، افزود: کار سرمایه‌گذاران حوزه تولید بسیار ارزشمند است و باید قدردان آنان بود، چراکه می‌توانند به راحتی سرمایه خود را جای دیگری هزینه کرده و سود بیشتری نیز ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان یادآور شد: بخش عمده ای از وقت مجموعه مدیریت استان، صرف تقویت حوزه سرمایه‌گذاری و تسهیل شرایط برای فعالیت آنان می‌شود که با اقبال خوبی هم در این زمینه مواجه بوده ایم.

زارعی کوشا با بیان اینکه همگرایی خوبی بین مسوولان و سرمایه‌گذاران به وجود آمده است، ادامه داد: تاکنون ۱۷ مجوز بی نام فرصت سرمایه‌گذاری را در بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری اخذ کرده‌ایم که می‌تواند تشویقی برای سایر سرمایه‌گذاران باشد.

چنگیز اسفندیاری مدیرکل دفتر صنایع تبدیلی و غذایی وزارت جهاد کشاورزی هم بر لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری در جهت ایجاد صنایع تبدیلی تاکید کرد و گفت: آمادگی داریم به سرمایه‌گذاران کردستانی تسهیلات پرداخت کنیم تا در صنایعی مثل صنعت خوراک که پیشرفت خوبی حاصل شده، پایانه صادراتی ایجاد شود.

عصر امروز پنج طرح آموزشی، فرهنگی و تولیدی با حضور استاندار کردستان در سنندج به بهره‌برداری رسید.

از دوم تا هشتم شهریور به هفته دولت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها هفته دولت کردستان افتتاح پروژه سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت کردستان افتتاح پروژه هفته دولت کردستان افتتاح پروژه سنندج سرمایه گذاران سرمایه گذاری صنایع تبدیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی در نشست با هیئتی از سرمایه گذاران، تجار، فعالان اقتصادی و گردشگری ترکیه گفت: کیش با داشتن شرایط آب وهوایی می‌تواند در فصول سرد ترکیه میزبان گردشگران این کشور باشد.

وی، گفت: با توجه به تفاوت آب وهوایی، دوکشور می‌توانند نقش مکمل درگردشگری وتبادل گردشگر ایفا کنند.

رحیم سرهنگی گفت: یکی از ظرفیت‌های کیش موقعیت ارتباطی با ۸ کشور حوزه خلیج فارس و دریای عمان است و این شرایط، کیش را به مرکزی برای تجارت بین المللی تبدیل می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، با استقبال از برقراری روابط اقتصادی، تجاری و گردشگری با ترکیه، گفت: در شرایطی که کشور‌ها درتلاش هستند به قطب‌های تجاری تبدیل شوند ایجاد منافع مشترک می‌تواند کیش وترکیه را به قطب تجاری تبدیل کند.

نمایندگان شرکت‌ها و سرمایه گذاران ترکیه نیز در این نشست با تقدیر از میزبانی کیش، به مزیت‌های اقتصادی کیش اشاره کردند و درخصوص اجرای فعالیت‌های تولیدی، برگزاری رویداد‌ها وجشنواره‌ها و ایجاد نمایشگاهی از نشان‌های کشور ترکیه اعلام آمادگی کردند.

چند تفاهم‌نامه بین سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه‌گذاران ترکیه با هدف توسعه‌ی همکاری‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه‌گذاری و گردشگری امضا شد.

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • سیستان و بلوچستان توانمند در استقرار صنایع نیروگاهی
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها