Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:22:08 GMT

دولت عزمی جدی برای تکمیل کریدورها در سطح کشور دارد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۹۸۶۹

دولت عزمی جدی برای تکمیل کریدورها در سطح کشور دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا کدخدازاده عصر دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه محور بزباز - بندو اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور تکمیل کریدور نوار ساحلی جنوب کشور انجام شده است و امیدواریم مابقی مسیر نیز تکمیل شود.

وی اضافه کرد: این کریدور در استان بوشهر پیشرفت‌های خوبی داشته و نسبت به دیگر مناطق به پایان نزدیک‌تر است و امیدواریم شاهد تکمیل هرچه سریع‌تر آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل بیان کرد: در قسمت‌هایی که صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مستقر است و تجارت و صنعت رونق دارد این کار با جدیت بیشتری دنبال می‌شود تا زیربنای توسعه باشد.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت خود تمرکز ویژه‌ای برای تکمیل این پروژه‌ها داشته است و کریدورهای مختلف با جدیت مسیر تکمیل را طی می‌کنند.

کدخدازاده با تقدیر از مجریان، پیمانکار و مشاوران پروژه، تصریح کرد: تکمیل این مسیر بزرگراهی اثرات مثبتی را هم در استان بوشهر و هم در سطح کشور خواهد داشت.

وی ادامه داد: تا پایان سال بخش‌های باقی‌مانده در استان بوشهر از جمله کمربندی کنگان که ۳۳ کیلومتر است و ۱۸ کیلومتر زیر بار رفته را تکمیل کنیم.

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل بیان کرد: در بخشی از مناطق بازدیدهایی داشتیم که بر اثر سیل از بین رفته و برخی مناطق هم نیازمند مطالعات خاص است که دنبال خواهد شد.

وی تاکید کرد: تلاش می‌شود که این مسیر در استان بوشهر در حداقل زمان و با حداکثر کیفیت جلو ببریم.

کد خبر 5576596

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر وزارت راه و شهرسازی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان قزوین دولت سیزدهم آمار کرونا گناوه اردبیل استان بوشهر ساخت و توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زلفی گل ظهر شنبه در آئین کلنگ زنی دومین سرای دانشجویی متاهلی در یاسوج افزود: تا پایان دولت برای دانشجویان پنج هزار خوابگاه متاهلی ساخته می‌شود.

وی بیان داشت: خوابگاه دانشجویی متاهلی یاسوج با زیربنای دو هزار و ۶۲۰ متر مربع در چهار طبقه و ۳۵ واحد ساخته می‌شود.

زلفی گل اظهار داشت: توسعه فیزیکی زیرساخت‌ها از دستور کار خارج شد و افزایش کیفیت زیرساخت‌هایی دانشجویی اولویت کاری این وزارت خانه است و برخی املاک متعلق به دانشگاه‌ها مولدسازی شده تا بتوانیم از این منابع برای ساخت و توسعه خوابگاه‌های متأهلی استفاده کنیم.

کد خبر 6089914

دیگر خبرها

  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • ۱۰۰ سامانه خورشیدی در مدارس نصب شده است
  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس