Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:04:47 GMT

جایگاه استاندارد در شهرستان گناوه ارتقا یابد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۹۸۸۹

جایگاه استاندارد در شهرستان گناوه ارتقا یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر شاهینی عصر دوشنبه در آئین افتتاح ساختمان معاونت استاندار شهرستان گناوه اظهار داشت: گناوه به عنوان یکی از بنادر مهم کشور در زمینه تجارت و یک جایگاه است و باید به عنوان پایگاهی تبدیل شود تا کالاهای وارداتی به آن برای تولید به کار روند و علاوه بر تأمین بازار کشور، مازاد این تولید به سایر کشورها صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور عالی رئیس سازمان ملی استاندارد بیان کرد: تولیدات که در کشورهای وجود دارد نیز در اثر توجه به کیفیت کار بوده است و نباید منتظر بود تا دیگران برای ما کاری کنند..

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی امروز در همه کشورها وجود دارد و مختص کشور ما نیست افزود: کشور ما به رغم مسائل و مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده‌اند به موفقیت‌های شگرفی دست یافته که نمونه آن کنترل کرونا با برنامه ریزی دولت مردمی آیت الله رئیسی که فردی جهادی و دلسوز است در زمینه تزریق واکسن بخشی از آن است.

شاهینی بیان کرد: استاندارد پشتیبان افراد و به دنبال قانونی کردن، کمک و توسعه است.

وی با بیان اینکه میزان صادرات در این بندر تجاری به افزایش چند برابری دست برسد گفت: جایگاه استاندارد گناوه از معاونت و نمایندگی باید ارتقا یابد که از فرماندار شهرستان انتظار داریم که در سفر جدید رئیس جمهوری ارتقا این معاونت را مدنظر باشند چون گناوه یک شهر ویژه و گردشگر پذیر و مرکز صادرات و واردات است.

کد خبر 5576607

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه استاندارد هفته دولت هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان قزوین دولت سیزدهم آمار کرونا گناوه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت

مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای جنگ تحمیلی، با حضور انبوه عزاداران مردم شهرستان دارالمومنین گناوه و نیز محمد تقی صفری فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین رکنی حسینی امام جمعه گناوه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از مصلی جمعه آغاز و پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت. 

شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای مفقودالاثر شهرستان گناوه در سال ۱۳۸۸ به همت گروه تفحص شهیدان گمنام شناسایی و در نجف آباد اصفهان دفن شد و پس از ۴۰ سال با رضایت خانواده اش به شهرستان گناوه بازمی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • فروش پانصد و ۳۰ هزار میلیارد تومانی دانش بنیان‌ها/صادرات فناوری ۳ برابر شد
  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • رئیس کل سازمان نظام پزشکی عنوان کرد؛ اهمیت جایگاه مامایی در خروج از سیاه چاله جمعیتی