Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار تهران با اشاره به رشد ۲۶۰ درصدی افتتاح پروژه‌ها در استان تهران گفت: در هفته دولت۵۱۷ طرح با ۲۵ هزار میلیارد تومان پروژه‌های استان تهران افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در پردیس ، عباس جوهری عصر امروز در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت با رشد 260 درصدی در استان تهران و شهرستان پردیس روبه‌رو شده که افزایش این رشد چشمگیر در دولت سیزدهم قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ششمین روز هفته دولت 5 طرح عمرانی، فرهنگی و اجتماعی با اعتبار بالغ بر 680 میلیون تومان در شهرستان پردیس کلنگ زنی، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران افتتاح کارخانه دکمه سازی در تولید و اشتغال را مهم دانست و گفت: افتتاح کارخانه دکمه سازی با اشتغال‌زایی تا 50 نفر و سرمایه و خرید دستگاه‌ها و تجهیزات در زمان مناسب ، موفق به جلوگیری حدود 20 میلیون دلار ارز خارج از کشور شده است.

جوهری تصریح کرد: در دولت سیزدهم با گذر از سختی‌ها در بسیاری از عرصه‌ها شاهد شکوفایی بودیم و در بسیاری از امور تسهیل گری شده است.

ششمین روز هفته دولت در کرمانشاه/ افتتاح فاز اضطراری تصفیه‌خانه آب آشامیدنی ششمین روز از هفته دولت در چهارمحال و بختیاری / 34 طرح افتتاح شد 135 پروژه در نیروی پدافند هوایی افتتاح شد؛ یکپارچه‌سازی سامانه‌های اخلالگر

 پروژه‌های افتتاح شده در ششمین روز هفته دولت شامل آسفالت جاده قدم جاجرود به طول 22 کیلومتر با اعتبار ملی و استانی، افتتاح کارخانه تولید دکمه در ناحیه صنعتی خرمدشت پردیس، برگزاری چهاردهمین مرحله رزمایش مؤمنانه با اهدای 2 هزار بسته به ارزش 600 هزار تومان، کلنگ زنی مرکز بازپروری و مهارت افزایی شهید عزت‌الله نوشین و افتتاح ایستگاه هواشناسی پردیس در مجموع با اعتبار 680 میلیارد تومان کلنگ زنی، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

5 پروژه عمرانی، اقتصادی و آموزشی در دماوند به بهره‌برداری رسید

همچنین امروز همزمان با ششمین روز از هفته دولت پنج پروژه عمرانی، اقتصادی و آموزشی با حضور استاندار تهران در شهرستان دماوند به بهره‌برداری رسید.

محسن منصوری استاندار تهران در آئین افتتاح مدرسه مهر آفرین در مهرآباد اظهار داشت: خوشبختانه در کشور گشایش حاصل شده و در اقدام نشان می‌دهد، البته این به این معنا نیست که ظرف دو سال تمام مشکلات حل شود اما کارهای بزرگی انجام خواهد شد.

 وی افزود: از ابتدای سرکار آمدن دولت، در موضوع مدیریت کرونا، توزیع برق، عادلانه سازی یارانه‌ها بخشی از طرح‌های متعدد که برای زمین‌گیر کردن دولت کافی بود قدم‌های بسیار بزرگی برداشته شده است.

 استاندار تهران با بیان اینکه کشور به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است گفت: در همین هفته دولت 25 هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح کردیم، پروژه‌هایی که گره چند ساله داشت؛ ادعا نمی‌کنیم کار بزرگ انجام دادیم اما کارهای خوبی داشته‌ایم و در شهرستان دماوند نیز بخشی از تعهدی که در سفر اول داشتیم انجام شده است.

 منصوری ادامه داد: در خصوص این پروژه ضمن تقدیر از خیر بزرگوار اگر کمک این خیرین نبود تا چند ده سال بعد نمی‌توانستیم به حد قابل قبول برسانیم؛ در روزهای اخیر 100 میلیارد تومان به مجموعه نوسازی مدارس دادیم تا کارهای فوری انجام شود.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: در شهرستان دماوند در هفته دولت 79 پروژه با اعتبار 307 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است که بخشی از این پروژه‌ها امروز افتتاح خواهد شد.

دبیرستان دخترانه مهر آفرین مهرآباد به مساحت 1680 و با اعتبار 13 میلیارد تومان از اعتبار خیری و 5 میلیارد تومان از اعتبارات اداره کل نوسازی نخستین پروژه‌ای بود که با حضور استاندار به بهره داری رسید.

مجموعه صنعتی نمونه پارس با مساحت 6114 متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک هزار و 700 میلیارد تومان و به عنوان تنها مجموعه شهرستان و شرق استان تهران در خصوص کشتارگاه مرغ، قطعه بندی، بسته بندی و سردخانه نیز افتتاح شد.

کارخانه ایستادژ سازه تولیدکننده اسکلت‌های پیش ساخته فلزی، صنعتی و ساختمانی با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و اشتغال‌زایی 20 نفر به بهره‌برداری رسید.

همچنین شرکت دانش بنیان فرساد صنعت البرز به متراژ زمین 4294 متر مربع و کل زیر بنا 2907 با سرمایه 30 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 30 نفر افتتاح شد که در این شرکت دستگاه‌های وکیوم پرس، سیان سی اتومات و پولیش سمباده تولید می‌شود که برخی از این دستگاه‌ها تنها در ایران در این شرکت ساخته می‌شوند.

در پایان نیز پروژه جایگاه دو منظوره بنزین و نفت گاز به مساحت 3500 متر مربع و با اعتبار 7 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 26 نفر به بهره‌برداری رسید‌.

انتهای پیام/ن

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری رسید افتتاح پروژه ها استاندار تهران میلیارد تومان استان تهران اشتغال زایی افتتاح شد ششمین روز هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولین استانی و شهری ارومیه، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

بر طبق اخبار غیررسمی این هتل ۲ ستاره است

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو - اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.

مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901566

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه