Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حیدرپور، مدیرعامل باشگاه شهر خودرو که نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال در بخش انتخاب نماینده باشگاه ها در هیات رئیسه است، بدون آن که نامی از احسان اصولی بیاورد، به این عضو هیات رئیسه طعنه زد...

حیدرپور صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری به نقل از فارس، اسماعیل حیدرپور درباره اینکه با توجه به واگذاری امتیاز تیم شهرخودرو به امید وحدت خراسان، چگونه او می‌خواهد در مجمع فدراسیون فوتبال شرکت  و حتی برای عضویت در هیات رئیسه رقابت کند، اظهار داشت:

توافق‌نامه ما با باشگاه امید وحدت خراسان شفاف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا زمان پرداخت نشدن مبلغ واگذاری امتیاز، دیون و البته باز نشدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه، این انتقال قطعی نخواهد بود. موضوع را از سازمان لیگ نیز پیگیری کردیم و طبق قانون من به عنوان مدیرعامل باشگاه شهرخودرو باید در مجمع شرکت کنم. 

 

وی درمورد دلایل حضور خود در رقابت برای انتخاب نماینده باشگاه ها در هیات رئیسه، عنوان کرد:

من به نظر مجمع و سایر نامزدهای هیات رئیسه احترام می‌گذارم اما امیدوارم فردی انتخاب شود که فوتبالی باشد. همیشه فوتبال از آمدن آدم‌های غیر فوتبالی به فوتبال ضرر کرده است. این افراد به حدی زیاده خواه هستند که به یک پست هم قانع نمی‌شوند و سه پست می‌خواهند.

 

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو درباره برنامه‌هایش در صورت انتخاب به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون، توضیح داد:

برنامه مدونی داریم که به اعضای مجمع ارائه خواهیم کرد. من سابقه مدیریت  در باشگاه‌هایی مثل اکسین البرز، گهر و شهرخودرو را دارم. الان هم اگر رای بیاورم با افتخار برای توسعه فوتبال در خدمت باشگاه‌های کشورمان، هیات های استانی و مجموعه فوتبال کشور هستم. در غیر این صورت اگر هر عزیز دیگری رای بیاورد برای ما قابل احترام است.

اخبار داغ 

حادثه خانگی، علت کبودی زیر چشم خوان لاپورتا ماجرای دزدیده شدن لباس‌ های شهرداری همدان! 6 گل و 6 پاس گل در 4 بازی؛ شروع خیره کننده نیمار در فصل جدید لیگ1 فرانسه اقدام عجیب سرپرست فدراسیون فوتبال چند ساعت تا انتخابات

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیات رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899257

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان