Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@11:16:49 GMT

سرمربی ملوان: محکوم به کسب ۳ امتیاز هستیم

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۰۰۳۳

سرمربی ملوان: محکوم به کسب ۳ امتیاز هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مازیار زارع در نشست خبری پیش از این بازی با ذوب‌آهن درباره شرایط تیم ملوان، اظهار کرد: با توجه به اینکه بعد از مدت‌ها فردا مقابل تماشاگران‌مان در انزلی بازی می‌کنیم، این مسئله خیلی برای ما امیدوارکننده است. 

وی با اشاره به اینکه با تمام توان تلاش می‌کنیم تا امتیاز کامل را به دست بیاوریم، افزود: مطمئناً در لیگ تمام بازی‌ها سختی خاص خودش را دارد و ذوب‌آهن نیز تیم بسیار خوبی است و واقعاً مردانه بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه تیم ذوب‌آهن در بازی‌هایش کم موقعیت می‌دهد، گفت: ما در دیدار با ذوب‌آهن محکوم به کسب سه امتیاز هستیم و تلاش می‌کنیم تا امتیاز کامل را بگیریم. 

زارع با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم اشتباهات فردی بازیکنان تیم را کاهش دهیم، بیان کرد: تا زمانی اینکه در فوتبال اشتباهاتی صورت نگیرد گلی به ثمر نمی‌رسد و ما هم تمرین می‌کنیم که نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم. 

وی با بیان اینکه باید به نحوی عمل کنیم که از گل‌های خود به خوبی محافظت کنیم، تصریح کرد: متاسفانه در دیدارهای اخیر به راحتی بازی برده را با باخت و مساوی عوض کردیم که در تلاش هستیم بچه‌ها بعد از گل‌های برتری تمرکز بیشتری داشته باشند. 

سرمربی تیم فوتبال ملوان با اشاره به غایبان بازی با ذوب‌آهن گفت: اکبر ایمانی و آرمین انبساطی با رفع مصدومیت برای این بازی مشکل خاصی ندارد اما محمود مطلق‌زاده به دلیل مشکل سربازی در این بازی حضور ندارد و به بازی بعدی می‌رسد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان ذوب آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • پیام انگیزشی قلعه‌نویی به شمسایی: با جام برگرد!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • ببینید | خلاصه بازی ملوان ۲ - سایپا ۱