Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:23:44 GMT

ایستگاه دوم آتش‌نشانی شهر اسدآباد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۰۰۶۳

ایستگاه دوم آتش‌نشانی شهر اسدآباد افتتاح شد

ایسنا/همدان در ششمین روز از هفته دولت ایستگاه دوم آتش نشانی شهر اسدآباد واقع در میدان جانبازان بعد از ظهر امروز با حضور مسئولان این شهر افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

شهردار اسدآباد در افتتاح این طرح اظهار کرد: طرح ایستگاه دوم آتش‌نشانی یکی از طرح‌هایی است که در سال ۹۵ شروع شد و به دلیل مناسب نبودن طراحی و  رهاشدگی ساختمان آن به مخروبه تبدیل شده بود که  با انجام تغییرات مناسب و رفع نواقص توسط مجموعه شهرداری از طریق پیمانکار دستمزدی به صورت امانی  اصلاح، تکمیل و در هفته دولت آماده افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرنگ دالوند تعداد نیروهای این آتش نشانی را ۱۰ نفر با تعداد دو دستگاه خودرو آتش نشانی سنگین برشمرد و افزود: این طرح شامل دو طبقه با ۶۰۰ متر زیربنا بوده که برای طرح فوق افزون بر پنج میلیارد تومان هزینه شده و طبق برنامه ریزی ارائه خدمات به بخشی از شهرستان و روستاها برای آن در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه به اشاره به برخی از فعالیت‌های شهرداری این شهر تصریح کرد: راه اندازی کارخانه آسفالت اسدآباد، آسفالت ریزی معابر سطح شهر، بازسازی میدان آزادگان، تکمیل ساختمان آتش نشانی شماره دو، ساخت قبور بهشت زهرا، جدول‌گذاری شهرک‌ها و معابر، جدول گذاری شهرک خزایی و تسطیح و آماده سازی برای آسفالت‌ریزی، شروع به کار کارگاه موزاییک سازی، تسطیح و بیس ریزی معابر مختلف شهر، برداشتن نخاله‌های موجود در شهر، تعمیر و مرمت  پارک ملت، اصلاح جداول بلوار کشاورز، اجرای کفپوش بتنی بلوار جانبازان، ساخت سرویس بهداشتی در پارک باهنر از جمله فعالیت‌های انجام شده در حوزه عمران شهرداری اسدآباد از ابتدای سال تاکنون بوده است.

شهردار اسدآباد در رابطه با سهمیه قیر این شهر هم گفت: سهمیه قیر شهر اسدآباد در سال جاری از بند "ز" ۳۹۰تن و از محل بازآفرینی ۳۷ تن بوده که با این میزان سهمیه قیر ۴۰۰ تنی امکان آسفالت ۱۰ هزار متر از معابر سطح شهر وجود دارد.

دالوند با بیان اینکه برای آسفالت معابر شهر اسدآباد به ۳۰۰۰ تن قیر نیاز است تا بتوان ۶۰ هزار متر آسفالت ریزی انجام داد، اضافه کرد: در مدت حضور در شهرداری اسدآباد ۳۰۰۰ تن آسفالت‌ریزی معابر انجام شده ضمن اینکه ۵۰ تن قیر نیز از محل مساکن مهر به شهرداری شهر تحویل داده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها آتش نشاني افتتاح پروژه در هفته دولت پروژه عمراني سرمايه گذاري شهرداري شهر اسدآباد آسفالت ریزی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتشیار علیرضا رحیمی اظهار کرد: حریق پشت بام منزل واقع در تقاطع فرهنگ و جلال آل احمد در ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه ظهر امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله همکاران از ایستگاه های ۲۲ و ۳۳ به محل اعزام شدند.

رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن این حریق را کنترل و اطفا کردند اما کاوش به علت حجم لوازم موجود در محل طولانی شد.

طبق گفته وی علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز