Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز دوشنبه با اشاره به تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های اصفهان همچنین اعلام کرد که این در حالی است که  آمار در یک ماه گذشته حدود ۶۰۰ نفر و اواخر مرداد حدود ۴۰۰ نفر بود.

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تعداد بیماران کرونایی بستری شده در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۶۳ نفر و تعداد بیماران ترخیص شده ۸۴ نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، تعداد بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بیمارستان های اصفهان نیز ۳۹ نفر است درحالیکه این آمار در یک هفته گذشته حدود ۷۰ نفر بود.

همچنین از ۵۹۸ نمونه آزمایش کرونا گرفته شده در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۳۰ مورد مثبت قطعی بود که حدود ۲۱ درصد نمونه ها را شامل می شود.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را سه فوتی شامل ۲ مورد قطعی و یک مورد مشکوک اعلام کرد.

از اسفند سال ۹۸ و با شیوع ویروس کرونا تا کنون ۵۱۲ هزار و ۶۳۷ مبتلای قطعی کرونا در استان اصفهان ثبت شده است که از بین آنها ۱۱ هزار و ۹۳۵ نفر جان باختند.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حدود چهار میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۶ شهرستان استان را زیر پوشش دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ویروس کرونا اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیماران کرونایی بستری تعداد بیماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه