Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا شکاریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با هدف خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله کارکنان اداره کل محیط زیست خراسان شمالی در موکب جای پای یار که محلی برای مساعدت‌های زیست محیطی در مسیر پیاده‌روی اربعین است، حاضر می‌شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی تصریح کرد: همزمان با همایش جهانی اربعین که محفل حضور میلیون‌ها زائر حسینی است با نگاه به فرهنگ کاهش تولید زباله، پاکسازی، شستشو و… در مسیر نجف به کربلا مستقر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: موکب جای پای یار خراسان شمالی در اقداماتی همچون توزیع نایلون‌های زباله و جمع آوری آن و نصب سطل‌های زباله همکاری خواهد کرد.

رضا شکاریان افزود: به زائران توصیه می‌شود در صورت امکان با همراه داشتن قمقمه و لیوان شخصی در روند کاهش تولید زباله مساعدت داشته باشند.

۴ موکب به صورت رسمی با رویکرد ذکر شده در ستاد عتبات استان‌های تهران، یزد، فارس و خراسان شمالی موکب خود را ثبت نموده و به امر سازماندهی خادمین و تجهیزات مورد نیاز در حوزه مدیریت پسماند مشغول می‌باشند.

کد خبر 5576643

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی سازمان محیط زیست محیط زیست خراسان شمالی هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان قزوین دولت سیزدهم گناوه آمار کرونا اردبیل خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان