Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، منصور کریمی‌فرد امشب درحاشیه رزمایش توزیع بسته معیشتی در پلدختر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بیست و یکمین رزمایش مواسات و هم‌دلی و پنجمین رزمایش در سال 1401 این بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرستان پل‌دختر توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌های معیشتی به همت کسبه حسینی به نمایندگی بسیج اصناف، اتاق اصناف و نیروهای جهادی به قیمت هر بسته 500 هزار تومان و در مجموع به مبلغ 300 میلیون تومان تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: هربسته از بسته‌های معیشتی شامل یک کیسه 10 کیلویی برنج، مرغ، روغن، ماکارونی و حبوبات می‌باشد.

وی افزود: بسته‌های معیشتی توسط بسیج اصناف و اتاق اصناف و نیروهای جهادی بین خانواده‌های بی‌بضاعت در شهرستان پل‌دختر توزیع شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پلدختر توزیع بسته معیشتی پلدختر بسته های معیشتی پل دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • گرامیداشت روز معلم
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان