Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان پروژه آبرسانی به ۶ روستای بخش نگین کویر فهرج آغاز شد با بهره برداری از این پروژه ساکنان روستا‌های کاظم آباد، علی آباد، الله آباد ۲، ده شهک، جلال آباد و شمس آباد از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

حسین سعیدنیا فرماندار شهرستان فهرج گفت: برای اجرای این طرح ۱۳ کیلومتر خط انتقال و ۱۵ کیلومتر اجرای شبکه داخلی انجام شده است که با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این پروژه به دلیل کمبود اعتبارات در ۳ سال گذشته به بهره‌برداری نرسیده بود که با اقدامات جهادی امروز این پروژه به بهره‌برداری رسید.

سعید نیا افزود: بسیاری از روستا‌های شهرستان فهرج دارای تنش آبی هستند.

سعید نیا می‌گوید: یکی از مشکلات شهرستان فهرج آب است و ما در تابستان امسال روز‌های سختی را سپری کردیم.

در سال گذشته با مشارکت سپاه ثارالله تنش آبی ۲۷ روستای شهرستان رفع شد.

او گفت: با مشارکت سپاه ثارالله و دولت در یک طرح ۳۶ ماهه و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان، طرح آبرسانی به روستا‌ها اجرایی می‌شود که در این طرح حفر ۳ حلقه چاه، احداث ۸ مخزن، ۷ کیلومتر عملیات انتقال آب و ۷۰ کیلومتر توسعه شبکه را خواهیم داشت که ان شاءالله بتوانیم طی ۳ سال مشکل آب آشامیدنی روستا‌ها را مرتفع کنیم.

آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار از تلاش‌های فرماندار فهرج و اداره آب و فاضلاب که برای آبرسانی تلاش کردند تشکر و قدردانی کرد.

او افزود: طرح آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) در کل استان در ۷۵۰ روستا که دارای تنش آبی هستند اجرا می‌شود و با اعتباری افزون بر هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

همچنین امیر آزاد بخشدار بخش نگین کویر فهرج گفت: در تلاش هستیم به کمک همه دستگاه‌ها تنش آبی را در این شهرستان برطرف کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبرسانی هفته دولت بهره برداری تنش آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم

یاسر اکبریان با اشاره به اینکه اولویت مهم دولت سیزدهم رفع محرومیت است، اظهارکرد: تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در راستای رفع محرومیت است‌
به گفته وی با توجه به اهتمام دولت سیزدهم در آبرسانی به روستا‌های مناطق محروم از ابتدای دولت تا پایان سال گذشته آبرسانی به ۱۶۱ روستا انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: آبرسانی به این تعداد روستا جمعیت ۷۸ هزار نفری را تحت پوشش قرار داده است.
اکبریان با اشاره به اینکه آبرسانی به روستا‌های محروم در قالب جهاد آبرسانی و رفع محرومیت در دست اقدام است، بیان کرد: برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم