Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر محمد گلزاده با ۲۷ پوئن به عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران برابر هند در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا را به دست آورد.

به گزارش ایران اکونومیست، بیست و یکمین دوره رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا با برگزاری دیدار فینال میان ایران و هند ساعت ۲۰ روز دوشنبه هفتم شهریور به پایان رسید و در این دیدار تیم ملی والیبال جوانان ایران با نتیجه سه بر یک حریف را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر محمد گلزاده بازیکن پشت خط زن تیم ملی جوانان ایران با کسب ۲۷ پوئن عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد.

والیبال جوانان ایران امسال در بحرین هفدهمین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه کرد و ملی‌پوشان این رده‌سنی کشورمان در شانزده دوره قبلی موفق به کسب ۱۱ مدال شامل شش طلا، سه نقره و دو برنز شده‌اند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران با قهرمانی در این دوره از مسابقات به هفتمین مدال طلا و قهرمانی خود در این رده سنی آسیا دست یافت تا تعداد مدال‌هایش نیز به عدد ۱۲ برسد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: هند ، ایران ، تیم ملی والیبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هند ایران تیم ملی والیبال جوانان ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس

به گزارش جماران؛ تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۱۲) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

 این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

 

دیگر خبرها

  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران | این پسر لژیونر شد + تصاویر
  • اختصاصی: بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران