Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ناصر کنعانی روز دوشنبه در پست اینستاگرامی درمورد بازدید خود از ایرنا نوشت: روز یکشنبه ششم شهریور توفیق داشتم که به همراه دو تن از همکارانم از «خبرگزاری جمهوری اسلامی» بازدید کنم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: تبادل نظر و گفت وگوی صمیمانه‌ای با دکتر علی نادری مدیرعامل محترم و همکاران سختکوش بخش‌های مختلف این خبرگزاری نامدار و دیرپای کشورمان با حدود یک قرن سابقه کار خبری داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنعانی خاطرنشان کرد: این دیدار، فرصتی ارزشمند برایم بود تا با گوشه‌هایی از فعالیت‌های حرفه ای خبرنگاران، عکاسان، فیلمبرداران و مدیران ایرنا آشنا شوم.

وی یادآور شد: ایرنا و پرسنل خدوم آن، یاوران ارزشمند دستگاه دیپلماسی در انعکاس تحولات عرصه روابط و سیاست خارجی و اطلاع رسانی به مردم شریف ایران و نیز مخاطبان جهانی ایرنا هستند. بر خود لازم دانستم که بار دیگر از استقبال و مهمان‌نوازی گرم عزیزان ایرنا سپاسگزاری نمایم. همچنین یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی می دارم.
 

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی علی نادری ناصر کنعانی اینستاگرام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی علی نادری ناصر کنعانی خبرگزاری جمهوری اسلامی علی نادری ناصر کنعانی اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است

سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که ناتو مسئول اصلی جنگ کنونی در اوکراین است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، «وانگ ونبین» سخنگوی وزارت خارجه چین روز جمعه اعلام کرد که ناتو مستقیماً مسئول درگیری اوکراین است.

سخنگوی وزارت خارجه چین در یک نشست مطبوعاتی در واکنش به انتقادات مطرح شده از سوی دبیر کل ناتو تاکید کرد که اظهارات دبیر کل ناتو صحت ندارد و چیزی جز شایعه نیست.

وانگ تاکید کرد که چین بحران اوکراین را آغاز نکرده و مسئولیت ناتو در قبال آن غیرقابل تغییر است.

وی افزود که ناتو باید در مورد نقش خود در جنگ اوکراین تأمل کند، دست از سرزنش دیگران بردارد و اقدام عملی برای پیشبرد راه حل سیاسی را در پیش بگیرد.

دبیر کل ناتو دیروز پکن را متهم کرد که از تولید تسلیحات نظامی روسیه از طریق صادرات قطعات با کاربرد دوگانه به این کشور حمایت می‌کند.

استولتنبرگ گفت: چین می‌گوید خواهان روابط خوب با غرب است و در عین حال همچنان به دامن زدن به بزرگترین درگیری مسلحانه در اروپا پس از جنگ جهانی دوم ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • کنعانی: صدای خرد شدن استخوان‌های صهیونیسم به گوش می‌رسد
  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • هیولای کنکور را با افتخار برپا کردیم!/دیپلماسی را نادیده نگیریم/كريدور عراق-اردوغان- اروپا
  • چین: ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است
  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است