Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیرحسین توخته پس از پیروزی سه بر یک تیم ایران مقابل مصر در چهارمین روز مسابقات قهرمانی مردان جهان، گفت: بازی سختی برابر مصر داشتیم. در قهرمانی جهان تیم ضعیف نداریم و همه تیم‌ها با تمام توان به میدان می‌آیند.

وی با اشاره به این‌که تیم مصر بازیکنان خیلی خوبی داشت، تصریح کرد: در رقابت‌های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال دارد، زیرا نتیجه همه مسابقات برای تیم‌ها مهم است و هیچ دیداری را نمی‌توان ساده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: نتیجه مسابقات مرحله مقدماتی برای تعیین حریف مرحله بعد اهمیت زیادی دارد. بنابراین هر چه عملکرد بهتری داشته باشیم در مرحله یک هشتم نهایی نیز به تیمی که عملکرد ضعیفی‌تری داشته است، روبرو می‌شویم. البته بازهم یادآوری می‌کنم که تیم ضعیف در این مسابقات وجود ندارد.

توخته تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم که با شکست مصر صعودمان به مرحله بعدی قطعی شد، یک بازی دیگر داریم که برابر هلند است و امیدوارم با شکست این تیم نیز در بهترین حالت ممکن به مرحله بعد برویم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقه بعدی گفت: در سومین و آخرین مسابقه مرحله مقدماتی به مصاف هلند می‌رویم و برای صدرنشینی در گروه باید این تیم را شکست دهیم.

توخته در پاسخ به این پرسش که چرا در رقابت‌های قهرمانی جهان تغییر ظاهر داده‌ای؟ گفت: برای حمایت از بچه‌های سرطانی موهای سرم را زدم.

برچسب‌ها امیرحسین توخته مصر بهروز عطایی تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امیرحسین توخته مصر بهروز عطایی امیرحسین توخته مصر بهروز عطایی تیم ملی والیبال قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی

مرکز اراک؛ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم آلومینیوم اراک میهمان چادرملو اردکان است.

در دیگر دیدار‌های این مرحله، تراکتور تبریز و مس رفسنجان با هم مسابقه می‌دهند، دو تیم لیگ برتری گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و سپاهان اصفهان نیز میزبان ملوان بندر انزلی است.

چادرملو اردکان به دلیل برگزاری دو مسابقه بیرون از خانه در مراحل گذشته، در یک چهارم نهایی میزبان آلومینیوم اراک شد.

پس از این مرحله در نیمه نهایی برنده مسابقه آلومینیوم، چادرملو با پیروز دیدار تراکتور و مس مسابقه می‌دهند و برنده مسابقات گروه C و D نیز برابر هم قرار می‌گیرند.

دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

مسابقات مرحله نیمه نهایی پس از فیفا دی در روز‌های ۲۴ یا ۲۵ خرداد و دیدار نهایی هم در یکی از روز‌های ۳۰ یا ۳۱ خرداد انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • «مسابقات چوگان» در نقش جهان اصفهان
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند