Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@21:00:49 GMT

خرمالو؛ دارویی ارزان‌قیمت برای جوان‌سازی پوست

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۱۰۵۰

خرمالو؛ دارویی ارزان‌قیمت برای جوان‌سازی پوست

آفتاب‌‌نیوز :

خرمالو به دلیل لیکوپن فراوانی که در خود جا داده، خاصیت آنتی‌اکسیدانی بالایی دارد و به سلامت بدن و شادابی و زیبایی پوستتان کمک می‌کند.

این میوه، یک پاک کننده طبیعی برای پوست به‌شمار می‌آید و اگر آن را روی صورتتان ماسک کنید، نه تنها شادابی بار دیگر به چهره‌تان برمی‌گردد، بلکه آلودگی‌ها هم از روی آن پاک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌ها نشان داده که با مصرف این میوه به‌صورت خوراکی یا تهیه‌کردن ماسک‌های خانگی، می‌توان خشکی پوست در فصل سرما را کمتر و از بروز آکنه‌ها و دانه‌های زیرپوستی جلوگیری کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خرمالو خواص خرمالو جوان سازی پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

بلک‌ویو ارزان‌ترین گوشی تاشدنی جهان را به نام Blackview Hero 10 در ماه می (اردیبهشت و خرداد) رونمایی خواهد کرد. گوشی هیرو ۱۰ در آستانه‌ی رونمایی رؤیت شده است؛ اما قیمت گوشی هنوز مشخص نیست.

قیمت گوشی بلک ویو مدل هیرو ۱۰ قرار است ۴۰۰ یورو (حدود ۴۲۵ دلار) باشد. این دستگاه مقام ارزان‌ترین گوشی تاشدنی جهان را ازآن خود می‌کند.

قیمت گوشی نوبیا فلیپ که زمانی ارزان‌ترین گوشی تاشدنی بود، ۶۰۰ دلار است و قیمت گوشی انرجایزر مدل آلتیمیت U660S که هم‌اکنون ارزان‌ترین تاشدنی جهان است، به حدود ۵۴۰ دلار می‌رسد.

گوشی هیرو ۱۰ به صفحه‌نمایش ۶٫۹ اینچی اولد با وضوح ۲٬۵۶۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل و عمق رنگ ۱۰ بیتی مجهز است و حداکثر روشنایی آن به ۱٬۳۰۰ نیت می‌رسد. این نمایشگر با لولای قطره‌ای تا می‌شود و حداکثر ۲۵۰٬۰۰۰ بار تا‌شدن را جواب می‌دهد. ابعاد گوشی در هنگام بازشدن ۱۶۹٫۰ در ۷۵٫۷ در ۸٫۱ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۸ گرم است.

نمایشگر‌ی دایره‌ای درکنار دوربین دوگانه در پنل پشتی هیرو ۱۰ وجود دارد. دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و درکنار آن دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض قرار گرفته است. دوربین سلفی گوشی ۳۲ مگاپیکسلی است.

پردازنده‌ی گوشی جدید بلک‌ویو هلیو G99 است. رم گوشی ۱۲ گیگا‌بایت (LPDDR4X) و فضای ذخیره‌سازی آن ۲۵۶ گیگابایت (UFS 2.2) خواهد بود. این گوشی شبکه‌ی 4G را پشتیبانی می‌کند و به 5G دسترسی نخواهد داشت.

هیرو ۱۰ با رابط کاربری DokeOS 4.0 و سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و وعده‌ی سه سال به‌روزرسانی عرضه می‌شود و امسال اندروید ۱۴ را دریافت می‌کند.

مقالات مرتبط   انرجایزر با کنارزدن نوبیا، ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا را به‌نمایش گذاشت   ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا ماه آینده رونمایی می‌شود؛ هم‌قیمت محصولات میان‌رده؟

باتری گوشی تاشدنی بلک‌ویو ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. بلندگوهای استریو و NFC و جایگاه دو سیم‌کارت از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند.

گوشی هیرو ۱۰ قاب آلومینیومی دارد و بخش پشتی‌اش با چرم گیاهی پوشیده شده است. این گوشی در رنگ‌های ارغوانی و مشکی عرضه می‌شود.


منبع : زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • با مصرف این میوه جوان شوید