Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید که دلیل لغو مجمع انتخاباتی این فدراسیون، رعایت نشدن کدهای اخلاقی فیفا و این فدراسیون بود.

به گزارش ایران اکونومیست، حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره لغو مجمع انتخاباتی ریاست این فدراسیون اظهار کرد: نامه‌های زیادی به فدراسیون فوتبال آمده بود که به آن‌ها توجه نمی‌شد که کدهای اخلاقی فیفا در آن ذکر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین نامه‌ای که در ساعت یک بعدازظهر روز دوشنبه به فدراسیون آمد، ما آن را در اختیار کمیته بدوی گذاشتیم و تا ساعت ۱۰ شب هم منتظر پاسخ بودیم اما کمیته بدوی بدون این که به آن پاسخی دهند، فدراسیون را ترک کردند.

وی ادامه داد: در اتفاقات پیش از انتخابات، کدهای اخلاقی فدراسیون فوتبال و به خصوص فیفا رعایت نشده و به این نتیجه رسیدیم که انتخابات نباید برگزار شود. کمیته بدوی هم در این خصوص وظایفش را انجام نداد و به زودی تاریخ جدید مجمع انتخاباتی را اعلام خواهیم کرد. این تصمیم به نفع فوتبال و جامعه ورزش خواهد یود و تاریخ جدید را سریعاً اعلام خواهیم کرد.

کامرانی‌فر در خصوص این که آیا برگزار نشدن مجمع انتخاباتی باعث تعلیق فوتبال ایران می‌شود یا خیر، توضیح داد: برگزار نشدن این مجمع و انتخابات هیچ اتفاق بدی را برای فوتبال ایران رقم نخواهد زد و تعلیقی در کار نخواهد بود. همچنین ما در اولین فرصت تمامی مستندات لازم در این خصوص را ارائه خواهیم کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: حسن کامرانی فر ، فدراسیون فوتبال ، انتخابات فدراسیون فوتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حسن کامرانی فر فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال مجمع انتخاباتی کدهای اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید. بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد.رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد