Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@18:41:55 GMT

حضور شبانه ماجدی در ساختمان فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۱۱۲۰

حضور شبانه ماجدی در ساختمان فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه" میرشاد ماجدی که به همراه عزیزاله محمدی به عنوان دو نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در برنامه مناظره‌گونه فوتبال برتر حاضر شده بود تا برنامه‌های خودش برای اداره فدراسیون در دوران ریاستش را تشریح کند، بعد از شوک شبانه لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، از جام جم به خیابان سئول رفت تا با حضور در فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت موجود را بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درحالی که به طرزی عجیب بلافاصله بعد از پایان مناظره انتخاباتی دو نامزد حاضر در برنامه، خبر لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال روی خروجی سایت رسمی این نهاد قرار گرفت، میرشاد ماجدی که در خلال صحبت‌هایش چندین بار از انتخاب رئیس فدراسیون در صبح سه‌شنبه صحبت کرده بود، استودیو برنامه فوتبال برتر را پس از گپ و گفتی کوتاه با حاضران ترک کرد تا از نزدیک، آخرین تحولات شبانه فدراسیون فوتبال را رصد کند.
گفتنی است انتخابات فدراسیون فوتبال که قرار بود صبح فردا در هتل المپیک تهران برگزار شود، با اعلام دبیرکل فدراسیون فوتبال به دلیل رخ‌دادن اتفاقاتی در تضاد با اساسنامه، لغو شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی تاج میرشاد ماجدی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، دست اندرکاران و جمعی از بازیگران سریال «نون خ ۵» فردا ـ سه شنبه ـ با حضور در واحد ارتباط با مخاطبان (۱۶۲)، به صورت مستقیم و بی‌واسطه پاسخگوی نقد و نظرات مردم خواهند بود.

پس از آن نشست خبری این سریال با حضور اصحاب رسانه به میزبانی اداره کل روابط عمومی سازمان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی