Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناظر لبنانی کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای نظارت بر برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال به ایران سفر کرده از لغو ناگهانی انتخابات شوکه شده است!

لغو ناگهانی انتخابات فدراسیون فوتبال که ساعتی قبل از سوی دبیرکل فدراسیون اعلام شد نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا را شوکه کرد.

به گزارش طرفداری، در پی لغو ناگهانی انتخابات فدراسیون فوتبال که قرار بود صبح امروز، سه شنبه هشتم شهریور ماه برگزار شود، از محل اقامت ناظر لبنانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در تهران خبر می رسد این تصمیم ناگهانی، نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا را شوکه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برابر با شنیده های ما ناظر لبنانی کنفدراسیون فوتبال آسیا که انتظار چنین تصمیم شتابزده ای را نداشت، اعلام کرده صبح امروز بلافاصله با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارتباط برقرار می‌کند و برای پذیرش این تصمیم از آنها استعلام می گیرد.

 احتمال دارد نماینده فیفا که تازه به تهران رسیده این تصمیم حسن کامرانی فر را وتو کند.

 شایعه شده میرشاد ماجدی از ظهر روز دوشنبه، هفتم شهریور ماه در تلاش بود هر طور شده با ناظر لبنانی ملاقات کند اما به رغم تلاش سرپرست موقت فدراسیون، فرستاده کنفدراسیون فوتبال آسیا به او اعلام کرد تا بعد از پایان مجمع هیچ یک از نامزدهای انتخابات را به حضور نمی پذیرد.

 همچنین شایعه شده امروز دبیر کل فدراسیون نامه جدیدی به کمیته بدوی انتخابات داده و از آنها خواسته مطابق این نامه، یکی از نامزدها را از انتخابات کنار بگذارند اما اعضای کمیته بدوی حاضر به پذیرش این دستور نشدند و اعلام کردند از آنجایی که به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش نهایی را ارسال کرده اند، دیگر به هیچ وجه امکان تغییر وجود ندارد و آنها دست به چنین کار خطرناکی نمی زنند.

گویا بعد از آن که اعضای کمیته بدوی زیر بار این کار نمی روند، میرشاد ماجدی تلاش می کند با نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسه بگذارد که این تلاش هم بی نتیجه می ماند و در نهایت حسن کامرانی فر در تصمیمی ناگهانی، انتخابات را لغو می کند.

 باید دید آیا صبح امروز نمایندگان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا که در تهران حضور دارند، این تصمیم جدید فدراسیون را می پذیرند یا نه؟ برخی کارشناسان مدعی هستند اگر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا این تصمیم را وتو کنند، مجمع باید طی ۴۸ ساعت آینده برگزار شود اما در غیر این صورت احتمال دارد فیفا حکم به تعلیق فدراسیون فعلی و تشکیل کمیته انتقالی بدهد.

اخبار داغ 

حادثه خانگی، علت کبودی زیر چشم خوان لاپورتا ماجرای دزدیده شدن لباس‌ های شهرداری همدان! 6 گل و 6 پاس گل در 4 بازی؛ شروع خیره کننده نیمار در فصل جدید لیگ1 فرانسه اقدام عجیب سرپرست فدراسیون فوتبال چند ساعت تا انتخابات

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم

دبیرکل فدراسیون فوتبال تایید کرد فردا درمورد پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش ایسنا، هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، در حاشیه بازگشت کاروان تیم ملی فوتسال به ایران گفت: من هم این قهرمانی را به مردم ایران تبریک می‌گویم و همه عزیزان که زحمت کشیدند. این پتانسیل فوتسال را نشان داده که ما به امید خدا در شهریورماه که جام جهانی را در کشور ازبکستان داریم باعث شادی مردم شویم و فوتسال و فوتبال کشور را در سطح آسیایی و جهانی به نمایش بگذاریم تا استعدادهای ایرانی را در قالب تلویزیون دنیا نشان دهیم.

ممبینی درمورد این که رقابت بین تیم‌های ملی فوتسال در آسیا نزدیک شده گفت: با توجه به این که منطقه مرکزی آسیا سرمایه‌گذاری زیادی برای پیشرفت فوتبال و فوتسال داشته، همان‌طور که شما فرمودید چهار تیم از منطقه کافا به جام جهانی صعود کردند که برای منطقه ما باعث خشنودی است. خیلی از بازیکنان افغانستان هم در لیگ ما بازی می‌کنند، خیلی از مربیان ایرانی هم در لیگ‌های دیگر مربیگری می‌کنند. این نشان می‌دهد که فوتبال و فوتسال در کشور ما یک روند رو به رشدی را سپری می‌کند.

او درمورد سرمایه‌گذاری اسپانسرها در فوتبال و فوتسال ایران گفت: یکی از مشکلات ما بودجه‌ای است که فدراسیون فوتبال باید در اختیار بگیرد. فضای فوتبال به گونه‌ای است که باید اسپانسرینگ را بالا ببریم. در تمام دنیا تا زمانی که حق پخش تلویزیونی خیلی روشن نشود، شاید اسپانسرها هم رغبتی نداشته باشند که سرمایه‌گذاری کنند. ما باید این حق پخش را که خداراشکر در دولت جدید و در مجلس اتفاقات خوبی افتاده، امیدواریم با حل حق پخش در آینده روند رو به رشد را ادامه دهیم.

بازیکنان تیم ملی فوتسال پاداشی هم دریافت می‌کنند؟ ممبینی به این سوال پاسخ داد: در طول مسابقات یکسری پاداش‌هایی دادیم که شاید چشمگیر نبود اما فردا جلسه‌ای داریم که یکی در مورد پاداش بهتر برنامه‌ریزی کنیم. بحثی در فدراسیون فوتبال است که ما برای تمام تیم‌های‌مان این را داشته باشیم. تیم زیر ۱۸ سال بانوان ما هم قهرمان شد و دیگر تیم‌ها هم قهرمان شدند که امیدواریم با این پاداش‌ها زحمات آن‌ها را جبران کنیم.

خرید VAR از شرکت چینی انجام نمی‌شود؟ ممبینی گفت: در این بحث تا یکسری اتفاقات نیفتد نمی‌توانیم اطلاعاتی بدهیم. هنوز کنسل نشده، یک شرکت چینی جدیدا به آن شرکت‌هایی که مورد تایید فیفا هستند اضافه شده و امیدواریم با مراوداتی که داریم این انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج