Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@06:16:53 GMT

توضیح دبیر فدراسیون درباره لغو انتخابات فوتبال

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۱۴۸۴

توضیح دبیر فدراسیون درباره لغو انتخابات فوتبال

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: نامه های زیادی مطابق با کدهای اخلاقی فیفا به فدراسیون ارسال شد که مورد توجه قرار نگرفت.

به گزارش مشرق، حسن کامرانی فر درباره دلیل لغو انتخابات فدراسیون فوتبال به برنامه فوتبال برتر، اظهار داشت: اطلاعیه را در برنامه اعلام کردید. لازم می‌دانم خیلی کوتاه درباره این موضوع مطالبی را خدمت مردم و اعضای مجمع اعلام کرده و توضیحات بیشتر را در اولین فرصت به صورت مفصل ارائه خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره نگرانی مردم کشورمان از شرایطی که قرار بود در این انتخابات رقم بخورد و اکنون با این اقدام فضای انتخابات درست، سالم و پاک پیش خواهد رفت، توضیح داد: نامه های زیادی به فدراسیون فوتبال آمده بود که دقیق به کدهای اخلاقی فیفا اشاره کرده بود اما به هیچ عنوان تحت توجه قرار نمی گرفت. آخرین نامه ساعت یک بعد از ظهر امروز برای فدراسیون ارسال شد. 

دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: این نامه را در اختیار کمیته بدوی قرار دادیم. تا ساعت ۱۰ شب در فدراسیون منتظر بودیم این عزیزان جواب نامه را برای ما ارسال کنند اما در آن ساعت این عزیزان بدون پاسخ فدراسیون را ترک کردند. در نهایت به اینجا رسیدیم کدهای اخلاقی و قوانین و مقررات کشور در این انتخابات رعایت نشده است.

بیشتر بخوانید:

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال لغو شد

کامرانی فر عنوان کرد: بند یک اساسنامه به صراحت به مقررات جمهوری اسلامی ایران اشاره کرده است. تجربه تلخی در اتفاقات قبلی داشتیم. فیفا کدهای اخلاقی را به صراحت اعلام کرده و حتی بحث شکایت به CAS و موضوعات بعدی اتفاق افتاد. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که انتخابات فدراسیون لغو شود. در اساسنامه به صراحت اعلام شده کمیته بدوی انتخابات باید اساسنامه فدراسیون را با توجه به مسئولیت و پست‌هایی که داشتند رعایت کند. با توجه به عدم قبول مسئولیت در این باره برگزاری انتخابات را منتفی کردیم و ان‌شاءالله پس از رسیدگی ها در اولین فرصت تاریخ مجمع بعدی را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: بزرگ ترین و مهم ترین اصل بحث کدهای اخلاقی فیفا، قوانین و مقررات کشور است. نامه های زیادی به فدراسیون رسیده بود و برای صیانت از فوتبال، فدراسیون و اساسنامه به این نتیجه رسیدیم که مجمع انتخاباتی را لغو کنیم. من به عنوان دبیرکل فدراسیون باید چنین تصمیمی گرفته و از فوتبال صیانت می کردم. مطمئن هستم این تصمیم به سود فوتبال و جامعه ورزش خواهد بود. امیدوارم در ادامه بتوانیم درباره جلسه بعدی مجمع فدراسیون تصمیم گیری کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه برخی این موضوع را مطرح می کردند که اگر مجمع برگزار نشود فوتبال کشورمان تعلیق خواهد شد و این خطر فوتبال را تهدید می کند، توضیح داد: مطمئن باشید، هیچ اتفاقی برای فوتبال ما نخواهد افتاد. اجازه بدهید بیشتر از این صحبت نکنم و در اولین فرصت مفصل تمام موارد را مستند به اطلاع همه خواهم رساند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت انتخابات فدراسیون فوتبال حسن کامرانی فر فدراسیون فوتبال دبیرکل فدراسیون فوتبال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت دبیرکل فدراسیون فدراسیون فوتبال کدهای اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیأت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

کد خبر 6088625 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران