Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، مسیر اربعین مسیر عاشقی و دلدادگی و حرکت میلیون‌ها زائر به سمت کربلاست. مسیری که همه با هم در یک مسیر به سمت هدفی مشترک در حرکت هستند. تمام این مسیر پر است از نمادهایی که در رأس آن رقص بیرق‌های حسینی و پرچم‌ها رخ می‌نماید.

بر آن شدیم تا بزرگترین تجمع اهتزاز پرچم‌ها را به تصویر بکشیم و اربعین را جهانی‌تر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعات

حضور پرچم‌ها در کلیه مسیر پیاده روی اربعین از پایانه‌های مرزی تا کربلای معلی با رنگ‌ها و نوشته‌ای مختلف اعم از پرچم‌های متبرک به اسامی اهل بیت (ع) تا حضور پرچم کشورهای مختلف، پرچم موکب ها، پرچم‌های همراه زائران، پرچم بر دست کودکان، پرچم‌های طول مسیر پیاده روی، پرچم کشورها و گروه‌ها و هر نوع تصویری که شاخصه اصلی آن حضور پرچم در پیاده‌روی اربعین باشد.

بخش‌های مسابقه

بخش موبایلی:

کلیه عکس‌هایی که با استفاده از دوربین موبایل ثبت شده‌اند

بخش حرفه‌ای:

کلیه عکس‌هایی که توسط دوربین حرفه‌ای ثبت شده باشند.

مقررات

۱- شرکت در این مسابقه در بخش موبایلی برای کلیه زائران آزاد است و عکاسان حرفه‌ای می‌توانند در هر دو بخش شرکت کنند.

۲- عکس‌هایی که صرفاً در محدوده مرز ایران و عراق و کشور عراق گرفته شده باشند پذیرفته می‌شوند. (در صورت اثبات عدم رعایت این موضوع، عکس‌های ارسالی حذف خواهند شد)

۳- فقط عکس‌هایی که در تاریخ هفتم الی بیست و هفتم شهریور (سه هفته منتهی به اربعین حسینی) در منطقه یاد شده ثبت شوند، پذیرفته می‌شود.

۴- عکس‌ها باید رنگی و بدون ویرایش ارائه شوند.

۵- قبل از سفر از صحت تاریخ و ساعت دوربین مطمئن شوید تا در صورت نیاز به استناد بتوان از صحت آن مطمئن بود.

۶- در بخش حرفه‌ای هر عکاس می‌تواند جمعاً ۲۰ عکس و در بخش موبایلی ۱۰ عکس ارسال کند.

جوایز بخش حرفه‌ای

نفر اول ۴۰ میلیون ریال

نفر دوم ۳۰ میلیون ریال

نفر سوم ۲۰ میلیون ریال

جوایز بخش موبایلی

به هر کدام از ۵ نفر برگزیده ۱ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

هیأت داوران متعاقباً اعلام خواهد شد.

مهلت ارسال آثار: شنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۱

کلیه عکس‌ها باید با مشخص کردن بخش ارسالی به شماره واتساپ خانه عکاسان ایران (۰۹۰۱۴۵۵۰۵۷۰) یا آدرس انتهای خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ، حوزه هنری، طبقه چهارم، خانه عکاسان ایران، اتاق ۴۱۵ ارسال کنند.

کد خبر 5576550

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه عکاسان ایران حوزه هنری اربعین حسینی عکاسی محرم 1401 تئاتر ایران فیلم کوتاه فیلم سینمایی هنرمندان تئاتر کارگردان تئاتر تئاتر شهر حضور هنر ایران در جهان برنامه تلویزیونی بازیگر تئاتر محرم 1401 تماشاخانه ایرانشهر سالن اصلی تئاتر شهر موسیقی ایرانی اسکار خارجی زبان بخش موبایلی میلیون ریال عکس هایی حرفه ای پرچم ها عکس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به‌زودی و همزمان با برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این مسابقه، محور موضوعی اثر ارسالی، مرتبط با ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و آثاری در این مسابقه داوری می‌شوند که در قالب «روایت داستانی» نوشته شده باشند. روایت‌های ارسالی به این مسابقه باید بین ۲ تا ۵ هزار واژه باشد. از صاحبان آثار برگزیده در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر می‌شود.

شرکت در این‌مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را تا ۲۵ اردیبهشت از طریق سامانه revayat.ketab.ir ارسال کنند.

کد خبر 6090822 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد