Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار از امروز( روز سه شنبه) شروع می‌شوند و مابقی دیدار‌ها در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد. در حساس‌ترین بازی ها، تیم استقلال به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود و تیم پرسپولیس هم در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان است.

نکته قابل توجه این است که  مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در روز مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نفت مسجد سلیمان- استقلال/ روز سه شنبه ساعت ۲۰:۳۰

تیم فوتبال استقلال هفته گذشته با  حضور بانوان توانست با یک گل از سد تیم مس کرمان عبور کند و با ۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار بگیرد.

آبی پوشان پایتخت همانند فصل گذشته  بازی زیبایی ارائه نمی‌دهند، اما برد‌های خفیف و اقتصادی به دست می‌آورند تا در کورس مدعیان قهرمانی باشند.

شاگردان ساپینتو برای کسب پیروزی به نفت مسجد سلیمان می‌روند، اما آن‌ها در حضور هواداران حریف کار سختی پیش رو دارند.

در آن طرف، تیم نفت مسجد سلیمان هفته گذشته برابر پیکان شکست خورد و این تیم به دنبال پیروزی برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال است، تا جبران مافات کند.

شاگردان رضا مهاجری قصد دارند با حضور هواداران خود دست به کار بزرگی بزنند و برابر  قهرمان فصل گذشته پیروز شوند، اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند.

 پیکان تهران- نساجی مازندران/ روز سه شنبه ساعت ۱۹

تیم فوتبال پیکان هفته گذشته برابر تیم نفت مسجد سلیمان به برتری دست یافت و با ۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

شاگردان مجتبی حسینی قصد دارند با برد برابر نساجی مازندران به روند رو به رشد خود در لیگ برتر فوتبال ادامه بدهند و حضورشان را در بالای جدول تداوم ببخشند.

امیر حسین غلامی بازیکن پیکان به علت مصدومیت در بازی با تیم نفت مسجد سلیمان  احتمالا رباط صلیبی اش پاره شده و چند ماه از میادین فوتبال به دور است.

در آن طرف، تیم فوتبال نساجی مازندران با هدایت حمید مطهری تاکنون بردی در لیگ برتر فوتبال نداشته است.

شاگردان مطهری قصد دارند با برتری برابر تیم پیکان اولین برد خود را در لیگ برتر فوتبال به دست آورند، اما کار سختی برابر  تیم جوان و سختکوش پیکان دارند.

زمانی حسینی و مطهری دستیاران گل محمدی در پرسپولیس  بودند و تقابل این ۲ مربی پرسپولیسی  با یکدیگر در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

ملوان بندرانزلی- ذوب آهن اصفهان / روز سه شنبه ساعت ۱۹

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی هفته گذشته  در دربی شمال برابر تیم نساجی به تساوی دست یافت و با یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی است.

مدیران باشگاه ملوان امیدوارند این هفته بازی شان با تیم ذوب آهن با حضور تماشاگران برگزار شود و آن‌ها بتوانند با حمایت هواداران خود اولین برد خود را در لیگ برتر فوتبال کسب کنند.

در آن طرف، تیم ذوب آهن اصفهان ۳ تساوی در ۳ هفته لیگ برتر فوتبال کسب کرده است.

ذوبی‌ها قصد دارند با برتری برابر ملوان اولین برد را در لیگ برتر فوتبال جشن بگیرند، اما کار سختی در انزلی پیش رو دارند.

زمانی که تیم ملوان در لیگ برتر فوتبال حضور داشت چندین مرتبه  با تیم ذوب آهن بازی کرده بود  که این تیم فقط یک بار توانسته بود حریف اصفهانی خود را شکست بدهد و اکثر بازی‌ها را باخته است.

مس کرمان- گل گهر سیرجان/ روز سه شنبه ساعت ۱۹:۳۰

دربی کرمان بین تیم‌های  فوتبال مس کرمان  و گل گهر سیرجان روز سه شنبه برگزار می‌شود.

تیم مس کرمان که به تازگی به لیگ برتر فوتبال آمده است، با وجود ارائه بازی خوب برابر تیم استقلال شکست خورد.

شاگردان فرزاد حسین خانی در فصل اخیر فقط یک برد و ۲ شکست در کارنامه خود دارند و امیدوارند با برد در دربی کرمان وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند، اما کار سختی برابر گل گهر دارند.

در آن طرف، تیم  فوتبال گل گهر هفته گذشته با وجود اینکه از تیم سپاهان عقب بود، اما توانست گل‌های خورده را جبران کند و کامبک زد.

شاگردان قلعه نویی می‌خواهند که برتری برابر تیم همشهری خود  رتبه خود را ارتقا بدهند و در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی قرار بگیرند.  

تیم‌های مس کرمان و گل گهر سیرجان ۴ مرتبه در لیگ آزادگان با هم بازی کردند که مس یک بار پیروز شده و ۳ مرتبه هم گل گهر برنده شده است. تیم گل گهر در جام حذفی ۱۴۰۰ هم توانست تیم همشهری خود را شکست بدهد.

برنامه بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال (روز چهارشنبه)

تراکتور تبریز - هوادار تهران- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه شهید سردار سلیمانی

پرسپولیس – صنعت نفت آبادان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه آزادی تهران

مس رفسنجان- آلومینیوم اراک- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

فولاد مبارکه سپاهان- فولاد خوزستان- ساعت ۱۹- ورزشگاه نقش جهان

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تیم نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال روز سه شنبه ساعت گل گهر سیرجان قصد دارند هفته گذشته تیم فوتبال برابر تیم آن طرف مس کرمان کار سختی ساعت ۱۹ ذوب آهن بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!

به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان تهران برای برگزاری یکی از حساس‌ترین مسابقات نیم فصل دوم فوتبال ایران، تمرینات خود را در کمپ مرحوم حجازی آغاز کردند.

شاگردان جواد نکونام در حالی ۱۲ اردیبهشت به مصاف تراکتور تبریز می‌روند که پیروزی در این مسابقه، می‌تواند گام بسیار بلندی به سمت قهرمانی در لیگ بیست و سوم برای آنها به شمار برود.

با این حال، جواد نکونام در این مسابقه کاپیتان و گلر شماره یک خود را در اختیار ندارد و این محمدرضا خالد آبادی است که وظیفه حراست از دروازه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

خالد آبادی جوان که با امید زیاد در ابتدای فصل به استقلال پیوسته بود، در حالی ماموریت سخت بسته نگه داشتن دروازه تیمش برابر تراکتور تبریز را مقابل هواداران پرشور این تیم به دوش می‌کشد که در این فصل برای استقلال به میدان نرفته و اولین مسابقه او یک شمشیر دو لبه برای این دروازه‌بان به شمار می‌رود.

کلین شیت در این مسابقه در صورتی که با پیروزی استقلالی‌ها همراه شود، می‌تواند او را با سرعتی غیرقابل باور به قلب هواداران استقلال برساند و باید دید در نهایت عملکرد این گلر جوان برابر تراکتور به چه صورت خواهد بود.

با توجه به درخشش خالدآبادی طی زمان حضور در هوادار، طرفداران استقلال نیز امید زیادی دارند تا این سنگربان جوان بتواند عملکرد خوب خود را این بار در تبریز تکرار کند و زمینه ساز پیروزی آبی ها شود.

دیگر خبرها

  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام