Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@00:57:34 GMT

۳۲۰ کشته و زخمی در اعتراضات عراق!

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۱۹۳۹

همزمان با افزایش تلفات درگیری‌های بغداد به ۲۰ کشته و ۳۰۰ زخمی، دولت عراق نیز روز سه‌شنبه را در سراسر این کشور تعطیل اعلام کرد. ناطقان: سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق بعد از ظهر دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد از تمامی فعالیت‌های سیاسی کناره‌گیری می‌کند. در پی صدور این بیانیه، حامیان جریان صدر در منطقه سبز تظاهرات برگزار کرده و وارد کاخ ریاست جمهوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درگیری‌های مسلحانه بین حامیات جریان صدر و نیروهای امنیتی در بغداد و دیگر مناطق عراق ادامه دارد.

تلویزیون عراق بامداد سه‌شنبه گزارش داد که آمار تلفات درگیری‌ها در بغداد بین صدریها با نیروهای امنیتی عراقی به ۲۰  کشته و بیش از ۳۰۰ زخمی رسیده است.

به نوشته «صابرین‌نیوز»، فرمانده پلیس استان الانبار نیز گفت: «نیروهای امنیتی برای جلوگیری از هرگونه خطری که در استان رخ دهد، در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند».

همچنین گفته می‌شود رئیس ستاد فرماندهی پلیس فدرال عراق در جریان درگیری‌های در منطقه سبز زخمی شده است.

دولت بغداد نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سراسر این کشور از جمله تمام ادارات، مؤسسات، نهادها،‌ سازمان‌ها و اماکن عمومی عراق روز سه‌شنبه تعطیل خواهند بود.

رسانه‌های عراقی می‌گویند اعضای گروه «سرایا السلام» شاخه نظامی جریان صدر، با نیروهای امنیتی در مناطق مختلف عراق درگیر شدند. برچسب ها: کشته و زخمی ، اعتراضات ، عراق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کشته و زخمی اعتراضات عراق نیروهای امنیتی جریان صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

به گزارش بی بی سی، وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند