Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@22:09:11 GMT

خرید اینترنتی روفرشی کشدار طرح سنتی سرمه ای

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۲۰۰۴

از آنجا که فرش ها مهمترین قسمت خانه های ما ایرانیان را تشکیل می دهند، حفظ و نگهداری از آن ها برای ما مسئله بسیار مهمی محسوب می شود. از این رو با خرید یک رو فرشی خوب شما می‌توانید به تمیز نگه داشتن فرش هایتان و علاوه بر آن محافظت از آنها کمک کنید. امروزه بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که از یک روفرشی کشدار ضد آب برای این مسئله استفاده نمایند، زیرا رو فرشی های کش دار ترک قادر می باشند از سر خوردن و جمع شدن فرش جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روفرشی ها به دلیل داشتن کش دوخته شده در پشت شان به راحتی بر روی فرش فیکس می‌شوند و مانع سر خوردن آن نیز می گردند. همچنین این روفرشی ها دارای جنس مخمل نیز می باشند، که این نوع آن ها بسیار کم وزن تر، ضخیم تر و قابل حمل آسان می باشند.

در هنگامی که قصد خرید اینترنتی روفرشی کشدار را دارید باید دقت کنید که روفرشی ها کاربردهای دیگری نیز دارند از جمله: محافظت از فرش ها در برابر نور خورشید که باعث پوسیدگی آن ها می شود و یا حتی اگر کودکی در منزل داشته باشید که بر روی فرش های شما بدو بدو کند و باعث پارگی یا نابودی فرش هایتان شود نیز محافظت می کند، همچنین تصور کنید که شما می خواهید به همراه دوستان یا خانواده تان به یک پیک نیک یا بیرون شهر روید و این روفرشی ها به عنوان یک زیرانداز بسیار مناسب سبک و قابل حمل نیز می توانند عمل کنند.

روفرشی های کش دار معمولاً به درد افرادی می خورند که در خانه کودک دارند و می خواهند برای محافظت و تمیز نگه داشتن فرش های خود ازآن استفاده نمایند. همچنین به خاطر چاپ آنها در دمای بسیار بالا آب رفت و رنگ رفتگی را پس از شستشو، تجربه نخواهید کرد.

 

روفرشی کشدار ترک پارچه ای

روفرشی کشدار ترک پارچه ای تفاوت بسیاری نسبت به دیگر روفرشی ها داشته و به سبب طراحی خاص آن کاملا می تواند با فرش ست شده و به هیچ عنوان روفرشی سر نمی خورد.

نحوه ی ست شدن این نوع روفرشی به طوری است که با وجود کشدار بودن دور آن و همچنین با وجود دوعدد کش در زیر روفرشی ( در کمر روفرشی ) که دور تا دور فرش را احاطه کرده و باعث شده تا فرش کیپ بماند.

روفرشی کشدار ترک از نظر جنس می تواند به دوسته تقسیم شود: روفرشی کشدار نانو، روفرشی نانوی ابریشم و روفرشی کشدار شانل

نخ شانل یامخمل را به نوعی نخ پرزدار می گویند که در اثر گذاشتن طول کوتاه نخ پنبه بین دوهسته ی اصلی و چرخاندن آن، نخ شانل تولید می شود.

این نوع نخ ظاهر متفاوت و خاصی داشته که بسیار متفاوت و نرم بوده. در تولید کردن روفرشی کشدار سرمه ای  نخ آن از جنس نخ پنبه بوده اما می توان از آکرلیک، رازیون و آلفین نیز استفاده کرد.

نخ شانل به سبب نرم وبراق بودن علاوه براینکه به عنوان روفرشی استفاده می شود میتوان از آن در تولید پارچه ی رومبلی، قالیچه، پرده ،پتو و پوشاک نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

روفرشی ترک کشدار سرمه ای ، روفرشی کشدار ترک زرشکی نیز از انواع این نوع روفرشی می باشند.

نوعروسان می توانند از طرح های مدرن نیز برای منزل خود استفاده کنند که علاوه بر سادگی زیبایی چشم نوازی دارد.

 

روفرشی کشدار طرح سنتی

مزیت قابل توجه روفرشی کشدار ضد آب طرح سنتی نسبت به روفرشیهای قدیمی وجود کش در روفرشی می باشد به صورتی که با کمک این کش می توان به صورت محکم و صاف روفرشی را بر روی فرش قرار داد.

نکته ای که باعث شده بیشتر افراد تمایل به پهن کردن روفرشی بر روی فرش ندارند جمع شدن آن می باشد و با کوچک ترین حرکتی بر روی روفرشی جمع می شود اما روفرشی کشدار این مزیت را دارد که به هیچ عنوان جمع نمی شود و لیز نمی خورد و تا مدتها به صورت صاف باقی می ماند زیرا این کش باعث هر چه محکم و سفت شدن آن می شود.

یکی از پر طرفدار ترین جنسهای روفرشی انواع روفرشی کشدار طرح سنتی  می باشد زیرا به راحتی لیز نمی خورد و مقاومت آن نیز در برابر خرابی و پارگی زیاد است و مقاومت آن به نسبت دیگر جنسها زیاد می باشد.

به روفرشی کشدار به عنوان کاور نیز بسیاری از افراد خریداری می کنند و برای محافظت هر چه بیشتر فرشهای گران بها و دست بافت این نوع روفرشی را پهن می کنند.

روفرشی کشدار این مزیت را دارد که به راحتی می توانید با هر نوع سبک سلیقه ای آن را انتخاب نمایید و اگر سبک خونه ی شما مدرن است می توانید از طرحهای جدیدی که تولید شده اند خریداری نمایید و اگر سبک کلاسیک مورد پسند شما می باشد می توانید انتخاب کنید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بر روی فرش روفرشی ها طرح سنتی فرش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکارهایی برای عقب انداختن یائسگی در طب سنتی + ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این متخصص طب سنتی گفت: خوردن غذاهای خون ساز در این زمینه موثر است. هرچقدر دیرتر وارد عمر سودا بشوند این بیماری دیرتر اتفاق می افتد. خوردن دمنوش هایی که به جز در ایام بارداری و قاعدگی توصیه شده، این است که ۱۰۰ گرم رازیانه را بعد از شستشو خشک می‌کنند و تفت می دهند به اندازه ای که رایحه رازیانه بلند شود. در ازای این ۱۰۰ گرم، ۵۰ گرم گل گاو زبان هم دم شود. هم پیشگیری از یائسگی می کند هم عوارض یائسگی مثل گرگرفتگی و کلافگی و تعریق های شبانه را کنترل می کند.

این متخصص درباره اینکه از چه سنی باید این سبک تغذیه را رعایت کرد، گفت: اگر در اثر قاعدگی، کمردرد و دل درد دارند می توانند از سنین پایین هم شروع کنند. به اندازه یک حبه قند گز علفی دم کنند و یکی دو روز قبل از قاعدگی مصرف کنند. هم درد و هم عوارض را کاهش می دهد. اما از سن ۴۰ به بعد اگر باردار نباشند و در زمان قاعدگی نباشد می توانند استفاده کنند.

کد خبر 848641 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها طب سنتی خبر مهم زنان - یائسگی زنان

دیگر خبرها

  • راهکارهایی برای عقب انداختن یائسگی در طب سنتی + ویدئو
  • راه‌اندازی مدرسه هنر در کاشان
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • روش تهیه ترشی سیر به روش سنتی آذربایجانی
  • (ویدیو) فرآیند تهیه ترشی سیر به روش سنتی یک خانواده روستایی آذربایجانی
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • فروش اینترنتی دارو