Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در متن حکم بخشداران جدید بر ضرورت اجرای سیاست های دولت مردمی سیزدهم و تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید شده است.

بخشدار مرکزی گراش معرفی شد

همچنین ، در حکمی از سوی محمد هادی ایمانیه طاهر فروزش نیز به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان گراش منصوب و از خدممات عابدین ابولی بخشدار سابق نیز تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروزش از کارشناسان حوزه امور شهری وشوراهای اسلامی فرمانداری گراش است و حدود ۱۰ سال سابقه کار و فعالیت دارد.

معرفی بخشدار مرکزی خنج

روابط عمومی فرمانداری خنج هم  اعلام کرد که عادل کمالی متولد ۱۳۵۶ دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی به عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان معرفی شد.

وی پیش از این به مدت ۱۹ سال کارمند اداره ثبت احوال شهر خنج بوده است.

پیش از عادل کمالی بهادر زارعی اهل شهرستان فیروزآباد فارس به مدت ۲ سال بخشدار مرکزی بود. وی هم اکنون معاون فرمانداری خنج می باشد.

معرفی بخشدار بیدشهر شهرستان اوز

 روابط عمومی فرمانداری اِوَز، هم اعلام کرد علی رام برزین نیز در حکمی از سوی محمدهادی ایمانیه استاندار فارس به عنوان بخشدار بخش بیدشهر این شهرستان منصوب و معرفی شد.

برزین که کارمندان فرمانداری شهرستان گراش بود جایگزین صفدر منشی بخشدار سابق این منطقه شده است.

استاندار فارس پیش تر و در مردادماه امسال هم رامین آروین و عادل محمدی را به ترتیب به عنوان بخشدار مرکزی و بخش هرم به مرکزیت بلغان در شهرستان تازه تاسیس جویم را منصوب کرده بود.

شهرستان های پنجگانه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم به لحاظ ساختار سیاسی یک حوزه انتخابیه در جنوب فارس محسوب می شود و دارای یک کرسی مجلس هستند.

برچسب‌ها گراش خنج تکریم و تجلیل جویم محمدهادی ایمانیه اوز لارستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گراش خنج تکریم و تجلیل گراش خنج تکریم و تجلیل جویم محمدهادی ایمانیه اوز لارستان عنوان بخشدار بخشدار مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران

محمد ثابت اقلیدی بابیان اینکه نمایشگاه اکسپو تهران از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی پایتخت آغاز به کار می‌کند افزود: این نمایشگاه بین‌المللی از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه برپاست و فارس تنها استان در کشور است که با مشارکت بخش خصوصی و در قالب غرفه‌ای ۱۰۲ متری و به‌صورت کاملاً تخصصی محصولات و تولیدات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: در راستای حمایت از توسعه و ترویج و فروش صنایع‌دستی استان، تفاهم‌نامه‌ای با یکی از شرکت‌های حوزه اقتصاد صنایع‌دستی کشور در فارس منعقدشده است که در قالب آن زمین نمایشگاهی به وسعت ۱۰۲ متر در اختیار هنرمندان صنایع‌دستی قرارگرفته است.

او بابیان اینکه غرفه سازی، اسکان و ایاب و ذهاب هنرمندان به عهده این شرکت است گفت: از ۲۶ هنرمندی که در این نمایشگاه حضور دارند ۶ هنرمند دارای مدرک درجه‌یک هنری می‌باشند و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده ۳۰ رشته تخصصی صنایع‌دستی فارس شامل دست بافته‌های داری، منبت، معرق، خاتم، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، مسگری، گره چینی و حصیربافی و ... در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

به گفته ثابت اقلیدی برای معرفی بیشتر داشته‌های فرهنگی و صنایع‌دستی این استان در نمایشگاه اکسپو تهران، کلیپ‌های مستند ۵ دقیقه‌ای و کاتالوگ دوزبانه و مترجمین به زبان‌های چینی، فرانسوی، عربی و انگلیسی و... پیش‌بینی‌شده است.

 او همچنین با اشاره به اینکه تجهیز قسمتی از پاویون جمهوری اسلامی هم در اکسپو تهران با المان‌های صنایع‌دستی استان فارس، چون خاتم و منبت است افزود: بی‌تردید برگزاری این رویداد بین‌المللی تأثیر به سزایی در معرفی و فروش محصولات صنایع‌دستی فارس و رونق گردشگری استان خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان