Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح‌های عمرانی و صنعتی شهرستان کنگان در هفتمین روز هفته دولت با حضور استاندار بوشهر به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در آیین افتتاح طرح‌های شهرستان کنگان با اشاره به افتتاح پروژه‌های پتروشیمی و صنایع میان دستی صنعت نفت در سفر وزیر نفت به عسلویه اظهار داشت: در این سفر معادل 3 میلیارد دلار معادل 100 میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن در عسلویه و کنگان آغاز شد که یک میلیارد دلار آن افتتاح پروژه‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شناور لوله‌گذار و فاز 16 پارس جنوبی را از دیگر طرح‌های مورد بازدید در عسلویه دانست و بیان کرد: در این راستا 44 پروژه بزرگ، متوسط و کوچک با بیش از 700 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی و دولت همزمان با گرامیداشت هفته دولت در شهرستان عسلویه افتتاح و اجرایی شد.

استاندار بوشهر با اشاره به تکمیل پروژه بزباز - بندو این این محور را بخشی از کریدور شرق به غرب دانست و تصریح کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و تصمیم‌های دولت‌های انقلابی کریدور شرق به غرب به مسافت 220 کیلومتر از بندر گواتر در انتهای چابهار هم مرز با پاکستان آغاز شد و تا شلمچه ادامه دارد.

6 موکب درمانی استان بوشهر در اربعین به زائران ‌خدمت‌رسانی می‌کندامام جمعه بوشهر: زیرساخت‌های حوزه درمان جنوب استان بوشهر افزایش یابدششمین روز هفته دولت در استان بوشهر/ افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی و 26 کیلومتر از کریدور بزرگراهی تا بهره‌برداری واحد مرکاپتان‌زدایی میعانات گازی + تصاویر

محمدی‌زاده از افتتاح هتل در نخل تقی عسلویه با 460 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد و بیان کرد: این هتل دارای 114 تخت و 57 اتاق است و با اجرا این پروژه گردشگری 30 نفر مشغول به کار شدند.

وی بهره برداری از  پروژه بهسازی محور روستایی ریز، انارستان، سرچشمه باغان خبر داد و تصریح کرد به مناسبت هفته دولت عملیات بهسازی، تعریض و آسفالت محور روستایی ریز، انارستان، سرچشمه باغان در شهرستان جم به بهره‌برداری رسید.

استاندار بوشهر با بیان اینکه این پروژه به طول 11 کیلومتر و با اعتبار 300 میلیارد ریال افتتاح شده است خاطر نشان کرد: علاوه بر تحقق آرزوی دیرینه مردم سرچشمه و بهبود وضعیت تردد در منطقه، تکمیل این پروژه زمینه اتصال شهرستان جم و دشتی را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/190

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری استان بوشهر هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی

شهردار اصفهان گفت: بخش عمده‌ای از بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود و با افتتاح این مجموعه می‌توانیم مقداری از بار ترافیک خیابان همدانیان را کاهش دهیم و در عین حال یک فضای جدید شهری را تقدیم شهروندان کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌قاسم‌زاده امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: امروز از پروژه‌های شرق اصفهان بازدید کردیم، پروژه‌هایی که در حال انجام است و باید طبق زمان‌بندی پیش رود.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود، افزود: با افتتاح این مجموعه می‌توانیم مقداری از بار ترافیک خیابان همدانیان را کاهش دهیم و در عین حال یک فضای جدید شهری را تقدیم شهروندان کنیم.

شهردار اصفهان با اشاره به ایجاد کمپ جدید گردشگری در شهر اصفهان گفت: این کمپ مکمل باغ فدک برای اسکان مسافران در این نقطه شهر است و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه در رابطه با پروژه‌های پسماند گزارش خوبی ارائه شد که بیشتر پروژه‌ها در حال انجام یا آماده آغاز است، تصریح کرد: امروز همچنین بازدید از پروژه بزرگ حلقه حفاظتی چهارم در مناطق ۴ و ۶ شهرداری صورت گرفت که بخش عمده این پروژه در سال جاری بهره‌برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته باید در بخشی از کار، پروژه‌هایی که از قبل در دست اقدام بود را بهره‌برداری می‌کردیم و بخش دیگر مطالعات و طراحی آغاز می‌شد، افزود: در سال جاری بیشتر شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی خواهیم بود، درواقع پروژه‌هایی که مقدمات آن فراهم شده است در سال جاری به سرانجام می‌رسد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه‌هایی که سال پیش آغاز شده باید با سرعت بیشتر به پایان برسد و آن‌ها که باید آغاز شود، سریع‌تر این اتفاق رخ دهد، خاطرنشان کرد: سال جاری بیشتر اقدامات عملیاتی و اجرایی است، البته به اقتضای کارهای صورت گرفته، گزارش اموری که انجام شده است را به شهروندان ارائه می‌دهیم و چیزی که به سرانجام رسیده را تقدیم می‌کنیم.‌

کد خبر 748463

دیگر خبرها

  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد