Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، در جریان جلسه ملاقات مردمی اخیر مسئولان قضائی دادگستری کل استان تهران، تعدادی از نمایندگان شکات پرونده کثیرالشاکی موسوم به «ریگان خودرو» با علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران ملاقات کردند.

در جریان این دیدار، شکات پرونده کثیرالشاکی ریگان خودرو مهم‌ترین مسائل و مشکلات موجود در روند رسیدگی به این پرونده را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن استماع مسائل مطروحه از سوی شکات پرونده کثیرالشاکی ریگان خودرو، فی‌المجلس با معاون قضائی مربوطه تماس گرفت و روند رسیدگی به این پرونده را مورد ارزیابی قرار داد.

القاصی در جریان تماس با معاون قضائی مربوطه به وی مأموریت داد تا در خصوص ادعای مطروحه از سوی شکات مبنی بر نامتناسب بودن قرار تأمین متهمان پرونده، بررسی‌های لازم را به‌عمل آورد و در صورت لزوم نسبت به تشدید قرار اقدام شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران همچنین دستور داد تا در خصوص قطعات خودرو توقیفی در بندرعباس بررسی‌های لازم انجام شود که آیا ادامه توقیف این قطعات ضرورتی دارد یا خیر.

وی همچنین دستور داد تا بررسی‌های لازم در خصوص انجام فرایند کارشناسی در مورد قیمت روز خودروها در اسرع وقت انجام گیرد.

القاصی در ادامه خطاب به شکات پرونده کثیرالشاکی ریگان خودرو گفت: تلاش دستگاه قضائی بر این است تا در اولین فرصت رأی صادر شود و نگاه در صدور حکم به نحوی است که خسارت مالباختگان تا جای ممکن جبران شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران در پایان تاکید کرد: تلاش بر این است تا حکم صادره عادلانه و منصفانه باشد

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت دادگستری تهران ریگان خودرو مالباختگان جبران خسارت آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت رئیس کل دادگستری استان تهران شکات پرونده کثیرالشاکی ریگان خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار

رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر این شهرستان با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضائی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضائی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آن‌ها نخواهد شد.

کد خبر 749754

دیگر خبرها

  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق