Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@14:15:09 GMT

لغو ٢٠ پرواز رفت و برگشت مشهد به نجف و بغداد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۲۴۶۵

لغو ٢٠ پرواز رفت و برگشت مشهد به نجف و بغداد

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: ٢٠ پرواز رفت و برگشت مشهد- نجف و مشهد- بغداد امروز هشتم شهریور ماه لغو شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمود امانی بنی در اینباره اظهار کرد: از عصر دیروز به دلیل عدم پذیرش پروازها از سوی کشور عراق، پروازها با مشکل مواجه شد و ٢ پرواز از فرودگاه مشهد به عراق نیز دیشب باطل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری به احتمال فراوان تا پایان این هفته هیچ پروازی به مقصد نجف و بغداد انجام نخواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: از این رو فردا چهارشنبه نیز ١١ پرواز رفت و ١١ پرواز برگشت و پنجشنبه نیز ١٢ پرواز رفت و ١٢ پرواز برگشت مشهد-نجف-بغداد لغو است و انجام نخواهد شد.

امانی افزود: به محض برقرار شدن پروازها و عادی شدن شرایط، تمهیدات ویژه ای برای تقویت پروازها در این مسیر عملیاتی خواهد شد.

وی اضافه کرد: مسافران، قبل از عزیمت به فرودگاه مشهد از طریق شماره تلفن ۱۹۹ از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

 

 «سیدمجید میراحمدی» معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین نیز گفته است با توجه به ناآرامی های عراق و مقررات منع آمد و شد، سفارت ایران در عراق اطلاعیه‌ای برای منع آمد و شد در شهرهای زیارتی صادر کرد و به جهت اینکه حفظ امنیت زائران ایرانی عتبات عالیات برای ما در اولویت است لازم است هموطنان عزیز به طور موقت و تا اطلاع ثانوی از سفر به عراق خودداری کنند.

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نجف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد