Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:51:32 GMT

کامرانی‌فر دبیر کل تنهای مجمع فدراسیون فوتبال + عکس

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۲۵۸۷

کامرانی‌فر دبیر کل تنهای مجمع فدراسیون فوتبال + عکس

به گزارش ایرنا؛ درست چند ساعت مانده به انتخابات فدراسیون فوتبال دبیر کل فدراسیون فوتبال بامداد امروز (سه‌شنبه) با ارسال نامه‌ای از لغو مجمع عمومی انتخاباتی خبر داد اما نشست اضطراری هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باعث شد تا مجمع انتخابات به قوت خود باقی بماند.

احسان اصولی امروز (سه‌شنبه) و ساعاتی پیش از آغاز مجمع در مصاحبه‌ای با انتقاد از تصمیم دبیر کل فدراسیون فوتبال، اعلام کرد هیچ کدام از اعضای هیات رئیسه در جریان این تصمیم نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز حسن کامرانی‌فر ناراحت‌ترین و در عین حال عصبانی‌ترین فرد فوتبالی ایران بود، او هرگز تصر نمی‌کرد تصمیم عجیبش با واکنش تند اعضای هیئت رئییسه روبرو شود.

امروز پیش از آغاز مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال تصویری از حسن کامرانی‌فر منتشر شده که در عجیب بودن، ناراحتی و عصبانیت وی را نشان می‌دهد.

او ترجیح داد تا شروع مجمع گوشه‌ای بنشیند. به طور حتم مجمع فدراسیون فوتبال با حاشیه‌های زیادی همراه خواهد بود.

برچسب‌ها حسن کامرانی فر فوتبال فدراسیون فوتبال ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسن کامرانی فر فوتبال فدراسیون فوتبال ایران حسن کامرانی فر فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال کامرانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد

مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجمع عمومی سالانه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با حضور  هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان،  مهین فرهادی زاد نائب رئیس کمیته ملی المپیک، محمد رسول خدادای رئیس فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و دیگر اعضاء مجمع به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

  تقویم و بودجه پیشنهادی فعالیت‌های فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی سال ۱۴۰۳، بررسی و پذیرش استعفای آقای بشیریان رئیس سابق فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، اصلاح اساسنامه فدراسیون و آئین نامه هیئت‌های ورزشی استانی مراکز آموزش عالی کشور، بررسی طرح اولین دوره بازی‌های همبستگی دانشجویان کشور‌های اسلامی و حسابرسی سال ۱۴۰۱ در دستور جلسه مجمع عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی قرار گرفت و با رای اعضا به تصویب رسید.

دیگر خبرها

  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران