Web Analytics Made Easy - Statcounter

کی‌روش بهترین گزینه هدایت غول مصری معرفی شد

سرمربی سابق ایران از سوی دستیار سابقش به عنوان بهترین گزینه هدایت الاهلی مصر معرفی شد.

به گزارش طرفداری، این روزها نام کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران به قوت در کنار باشگاه الاهلی به گوش می رسد.

در همین رابطه ضیاء السید دستیار سابق کی روش روی نیمکت تیم ملی مصر در این رابطه، گفت:

کی روش می تواند باعث پیشرفت الاهلی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم او گزینه مناسبی برای الاهلی است. باشگاه در شرایط کنونی نیاز به یک مربی دارد تا بنیانش را اصلاح کند و کی روش بهترین گزینه است.

وی افزود:

کی روش مربی بزرگی است و مناسب باشگاه الاهلی است. او یک مربی هوشمند است و در کار بسیار دقیق عمل می کند و به هیچ وجه از کار خسته نمی شود.

کی روش در سال 2022 برای مدت 7 ماه هدایت تیم ملی مصر را برعهده داشت و موفق شد فراعنه را نایب قهرمان آفریقا کند.

ترجمه از فارس

اخبار داغ 

حادثه خانگی، علت کبودی زیر چشم خوان لاپورتا ماجرای دزدیده شدن لباس‌ های شهرداری همدان! 6 گل و 6 پاس گل در 4 بازی؛ شروع خیره کننده نیمار در فصل جدید لیگ1 فرانسه اقدام عجیب سرپرست فدراسیون فوتبال چند ساعت تا انتخابات

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین گزینه کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که انتظار می‌رفت، PSG، قهرمان فعلی لیگ 1، تقریباً در تمام دسته های جوایز برتر فصل نامزد شده است. کیلیان امباپه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن لیگ یک شده، در حالی که سرمربی او، لوئیز انریکه، در میان نامزدهای دریافت جایزه بهترین مربی در مسابقات قهرمانی فرانسه دیده می شود.

کاپیتان تیم ملی فرانسه با پشت سر گذاشتن رکورد پنج آقای گلی ژان پیر پاپن، ششمین جایزه متوالی بهترین گلزن خود را به دست خواهد آورد، علاوه بر این که احتمالا برای پنجمین بار متوالی به عنوان بهترین فوتبالیست لیگ انتخاب خواهد شد که یک رکورد مطلق است. پیر لیز-ملو از برست، پیر امریک اوبامیانگ از مارسی، عثمان دمبله از پاری سن ژرمن و ادون ژگروا از لیل نامزدی را به اشتراک می گذارند.

در دو فصل گذشته، تیم پاریسی، نتوانست عنوان بهترین مربی سال را کسب کند و نه پوچتینو و نه گالتیه این جایزه را دریافت نکردند. انریکه برای این عنوان با اریک روی (برست)، فرانک هیز (لانس)، پائولو فونسکا (لیل) و لوکا السنر (لو آور) رقابت دارد.

دیگر خبرها

  • شروع کار دستیار گل‌محمدی در تراکتور
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند